Wie weet hoelang een eisprong duurt? Ik heb als het goed is vandaag (heb gerekent met een pilcyclus) mijn ei. Nou had ik vanmiddag heeel even denk max 5 min even buikpijn. Zou dit mijn ei zijn geweest?
t zou je ei geweest kunnen zijn ik voel altijd een paar felle steken rechts ter hoogte van me eierstok en dan weet ik dat me ei is geweest succes
Okee ja wist niet zo goed waar ik nou echt op moest letten maar we gaan zo voor de zekerheid aan de klus! Jij denk ik ook zo aan je banner te zien! Succes
hoi aappie, het zou kunnen, zie je banner! Als je ei gesprongen is dan leeft het eitje(s) ongeveer 24 uur. Hoelang ben je al gestopt met de pil eigenlijk? Het kan zijn dat door het ontpillen je cyclus langer is en dus ook je eisprong later is. Vind het ook altijd wat vaag, gebruik verder geen ovu testen of temperatuur, doe jij dit? Ik heb nu sinds gisteravond eipijn, het begon met een paar steken, vandaag ook nog wat last van. gister had ik slijm waarbij je draden kon trekken en nu vandaag veel meer slijm (sorry). Denk dat ik vanavond of morgen dan eisprong heb, wat goed zou kunnen zie banner. hoop dat je hier wat aan hebt. xxx
Ben sinds 18 feb van de pil af daarvoor een miskraam gehad en even trug geweest aan de pil tot de 18de dan. Ben niet aan het tempen of ovu testen vind dat (nog) niet nodig. Heb eigelijk vandaag geen slijm of nauwelijks slijm gezien hier nu ik terug denk, maar heb er niet echt op gelet ook. Heb zeker wel ff wat aan je info gehad Dank je Hoop dat we allemaal snel een posi test in handen hebben
Hoi Aapie, ik had van 27e feb last van krampen en had toen ook een positieve ovulatietest in handen... daarnaast temperatuur ik ook en blijkt dat mijn ei 29e is gesprongen. Het is mogelijk om enkele dagen last te hebben voor je ei en nu je ei.. dus het voelen van je ei is niet helemaal waterdicht en een zekerheid...dan zou je ovultaietesten of temperaturen moet doen om exacte dag te bepalen
wij zouden ook aan de klus moeten maar ik heb griep dus helaas volgende ronde weer,moet er niet aan denken nu jij wel succes
niet fijn een miskraam, zelf ook geen zin om te tempen of ovu testen, lijkt mij alleen maar dat je er dan meer mee bezig bent. Hoop ook allemaal snel een posi test, gaan ook vanavond weer aan de slag.