Tweelingzwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Twinena, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinena

Twinena Lid

6 mrt 2016
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik ben nu 30 weken in verwachting van een tweeling.
    Het begint nu wel erg zwaar te worden.
    Aangezien ik alleen op m'n zij kan liggen, sinds een aantal weken, en de baby's toenemen in gewicht wordt dit ook ongemakkelijk.
    Lig ik op m'n linkerzijde dan lijkt het alsof de baby's ook lekker beiden links gaan liggen, met als gevolg dat ik me haast niet meer kan omdraaien. De buik is dan zo zwaar en puntig dat ik zojuist ondersteuning moest vragen aan m'n partner. Ik heb er meestal een kussentje onder, maar ook dit lijkt steeds minder te werken.
    Hebben jullie tips??

Ook heb ik sinds een paar dagen van die steken in m'n schaambot. Ik kan me herinneren dat ik dit ook bij m'n eerste zwagerschap had (1baby).
    Bij m'n eerste kreeg ik dat rond de 8 maanden. Weten jullie wat dat gevoel veroorzaakt?

Ik hoop op wat tips :)

Alvast bedankt!

2. Mjmw

Mjmw Actief lid

5 dec 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Die steken is waarschijnlijk je bekken daarvoor zou je evt naar een bekken therapeut of manueel therapeut kunnen gaan. Wat betreft het slapen. Ik slaap al sinds 13 weken met een voedingskussen in bed. Voor mn buik langs deels eronder voor steun en dan tussen mn bovenbenen naar mn knieën toe zodat het bekken rechter ligt en het niet zoveel pijn doet. 1 verschil hebben we wel ik ben zwanger van 1 kindje... sterkte! !

3. Twinena

Twinena Lid

6 mrt 2016
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slaap idd al weken met een Voedingskussen, maar door de grootte en zwaarte lijkt het ineens niet echt meer te helpen.
    Klinkt voor jou dus als een bekkenprobleem.. Zal ee eens naar informeren. Thx!

4. Mjmw

Mjmw Actief lid

5 dec 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Ik had en heb bij tijden ook van die hele felle steken... en bij mij kwam het inderdaad daardoor.
    Hm jammer dat ik je verder niet kan helpen. Maar succes!!

5. Twinena

Twinena Lid

6 mrt 2016
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!!!! 👍🏻

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Steken in het schaambot komt door de verweking en het indalen

7. Twinena

Twinena Lid

6 mrt 2016
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee.. De steken zijn nu sinds 2 dgn weg.. Ben inmiddels m'n slijmprop verloren. Misschien dat dat er iets mee te maken had???

Deel Deze Pagina