Pijn links boven in bil naast bilspleet

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Maagd, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hallo dames,

Vanmorgen word ik wakker met een vervelende pijn boven in mijn linker bil net naast het begin van mn bilspleet. Voor mijn gevoel heb ik niet raar opgekruld in bed gelegen waardoor ik die pijn heb.
    Herkent iemand dit? Heeft dit met de zwangerschap te maken of heb ik me gewoon verdraaid ofzo en daarom nu een pijnlijk spiertje/plekje.

2. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Hi,

bij mij komt die pijn van mijn bekkeninstabiliteit..

Heb je het constant? Of bijvoorbeeld alleen als je een plotselinge beweging maakt of een beetje overstrekt?

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Heb het vandaag voor het eerst, vooral als ik zit voel ik het goed en aangezien ik een zittende baan heb voel ik het dus wel al de hele ochtend. Verder nergens pijn, alleen dus daar

4. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk te zeggen, maar neem er voor de zekerheid wat maatregelingen voor. Dus goed uitrusten na het werk en tijdens het werk proberen zitten af te wisselen met lopen.

Kijk het even aan, je wilt straks niet met erger komen te zitten.

5. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Ik zou het idd goed in de gaten houden en anders alvast een afspraak maken bij de cesartherapeut of mensendieck, zij kunnen al heel vroeg vaststellen wat het probleem is.
    Dan kun je er alvast aan "werken". En afwisselen want lang zitten zal je dan geen goed doen.

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Heb dit aangegeven bij de VK en die zegt dat het niets met bekkenbodem te maken heeft. Dan zou ik namelijk andere klachten hebben. Volgens VK is het gewoon een spier of zenuw die in de knel zit doordat daarbinnen van alles groeit en verplaatst wordt. Mijn man heeft me gemasseerd en de pijn was de volgende dag over.

7. JoCo82

JoCo82 Lid

16 jan 2013
    57
    0
    0
    Hopelijk is het dat inderdaad geweest! Anders toch even in de gaten houden.

Ik had hetzelfde en dat bleef toch terugkomen en werd in de loop van de tijd wel wat erger. Ik loop nu dus bij een Mensendieck therapeut en krijg oefeningen voor mijn bekken.

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Als het terugkomt even na de fysio.
    Ik herken de klachten en het gevoel, bij mij is het waarschijnlijk zwangerschapsichsias.

9. elmirah

elmirah Lid

24 mrt 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar ook last van als ik net wakker word en teveel op mijn zij lig wegens mijn flinke gewichtstoename denk ik maat kan niet veel kwaad volgens mij

10. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Bij mij was dat ook een ischias (beknelde zenuw, strakke spier) en geen bekkenprobleem en de fysio heeft dat goed verholpen

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb dat nu ook, rechts. Wat een vervelend gevoel zeg..

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.724
    113
    Klinkt als je si-gewricht. De verbinding tussen je darmbeen en heiligbeen. Die kan inderdaad lelijk zeer doen. Als het een blijvend probleem is kan je eens een bekkenfysio raadplegen. Probeer op een goed matras te liggen en goed op je houding te letten.

Deel Deze Pagina