Innesteingsbloeding?????

Discussion in 'Zwanger worden' started by gekkenhuis, Feb 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

Aug 26, 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Hi dames,

Ik had even een vraagje want ik maak mezelf gek.
    29 januari had ik positieve ovulatietest. Nu heb ik licht bloedverlies. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Of had dat al moeten gebeuren? of is het toch de voorbode dat ik gewoon ongesteld ga worden???
    Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik nooit een bloeding gehad dus wil niet te veel hoop krijgen.....

Advies/ervaringen zijn welkom!

2. Saarrr

Saarrr Lid

Dec 26, 2015
    43
    0
    6
    Een innesteling vindt plaats 4 tot 10 dagen na ovulatie. Aangezien je nu ongeveer 8 dpo bent zou dit idd een innestelingsbloeding kunnen zijn.

3. Joanna84

Joanna84 Lid

Jul 12, 2014
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi,

Garanties kan ik je natuurlijk niet geven maar je bent nu 9 dagen na je positieve ovulatietest, wat betekent dat je 7 of 8 dagen na je ovulatie zelf bent. Ik heb zelf toevallig enkele druppels bloed verloren 7 dpo en zie mijn onderschrift :). Ik moet daar wel bij vermelden dat mijn menstruatie altijd 14/15 dagen na mijn ovulatie begint en ik nog nooit eerder tussentijds bloed ben verloren. Dus ja, ik denk dat het een mogelijkheid is dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn.

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik ben vandaag 10 dpo en had een heel klein beetje bruinverlies. Bij mij is het helaas een teken van naderende ongi. Hopelijk bij jou niet!

5. Marrissie

Marrissie Bekend lid

Sep 19, 2012
    889
    208
    43
    Female
    Spannend hoor! Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn! Ik duim voor je! ;)
    We lopen trouwens gelijk op! Ik had 29 Januari ook een positieve ovulatietest :D

6. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

Aug 26, 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Dank je dames,

Dit geeft de burger moed. Echter ben ik toch bang dat het meer is dan een innesteling. Vanochtend leek het alsof ik toch ongesteld aan het worden ben:(. Snap niks meer van mijn lijf maar wellicht valt het mee en zet het niet door. komende week maar een zw test doen. en dan zullen we zien of we door moeten met de volgende ronde.....:( ik hou jullie op de hoogte! hopelijk alsnog goed nieuws eind deze week.

@marissie: Spannend! laat je weten hoe het bij jou gaat!?

7. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Ja dat zou kunnen, maar kan net zo goed ongi zijn. Kwestie van afwachten vrees ik

8. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

Nov 27, 2015
    1,694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Heb precies hetzelfde gehad: een eisprong op 29 januari en nu al ongesteld. Geen twijfel over mogelijk. Betekent dus een korte luteale fase. Maken jullie je daar zorgen over? Bij mij is de cyclus vrij constant: op dag 22 eisprong en op dag 31 begin van menstruatie

9. Marrissie

Marrissie Bekend lid

Sep 19, 2012
    889
    208
    43
    Female
    Hopelijk zet het niet door Gekkenhuis!
    Ik zie dat je vorige maand een miskraam heb gehad, wat erg voor jullie! Misschien is je cyclus daarvan nog een beetje in de war..
    ik duim voor een positieve test!

Ik laat je weten hoe het hier gaat, :) Nu nog rustig in ieder geval!

10. AMdd

AMdd Actief lid

Feb 7, 2016
    285
    0
    16
    Spannend!!
    Ik had vanmorgen ook wat licht rood verlies, al zou dit te vroeg zijn voor innesteling. Heb geen exacte meting maar volgens online berekening zou ik zondag eisprong hebben gehad (geen idee of het klopt) en heb de 3dgn ervoor paar x geklust:)

Je maakt jezelf zo lekker gek he!
    'Helaas' heb ik pas 22/2 m'n NOD..

Duim mee voor je!

11. IH88

IH88 Lid

Nov 22, 2015
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend he, die onzekerheid.
    Ik zit nu op 7dpo en had gisteravond wat helder rood bloed bij het afvegen en vanochtend wat bruin verlies. Wij zitten nu in ronde 2 na een miskraam. Mijn cyclus was na de mk vrijjwel direct weer als vanouds. In ronde 1 na de mk wel weer ontregeld en een aantal dagen eerder menstruatie begonnen. Ben bang dat het dit keer weer zo is.
    A.s zaterdag mijn Nod, dus toch maar even afwachten...

12. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

May 21, 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had 1 dag voor ik ongesteld werd bruinverlies en 1x rood. Dat was blijkbaar mijn innestelingsbloeding.

13. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

May 21, 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ongesteld zou moeten worden*

14. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

Aug 26, 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Jetje. Het kan dus echt nog alle kanten op. Las ook dat je bij een innesteling zelfs bijna net zoveel als een ongesteldheid kan vloeien. Daar ga ik niet van uit. Vanochtend was het helder rood nu bruin. En voor mijn gevoel wordt het minder. Vandaag inlegkruisje vol zeg maar. We houden hoop. Zou wel heel fijn zijn als er morgen niks meer is. Met 8dpo zal ik nog ff geduld moeten hebben tot het einde van de week. Maar ik ga nergens van uit. Dit is ronde 1 na mijn mk begin januari dus ik ga er van uit dat het niks wordt deze ronde. Maar wat duurt zn maand lang......

Hou me op de hoogte van jullie voorgang dames! Altijd fijn om ook positieve en succes verhalen te horen! Geeft mij ook hoop dat het ons nog 1xtje mag lukken!

15. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

Aug 26, 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Hi annie, als je idd een verkorte luteale fase hebt zou ik wel naar de ha of gyn gaan. Deel je bezorgdheid want mocht het zo zijn kunnen ze er wellicht wat aan doen. Anders blijf je proberen en raak je alleen gefrustreerd.
    Succes. En hopelijk binnenkort goed nieuws!

16. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

Nov 27, 2015
    1,694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Dank gekkenhuis, jij veel sterkte na de mk's!
    Wacht nog een ronde af en kijk dan wat mijn cyclus doet. Maar het lijkt voorspelbaar. Gelukkig kwamen de rode duivels niet pas komende week als ze dan toch moeten komen. Had geen dilemma of ik met carnaval wel of geen biertje kon drinken.

17. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

Aug 26, 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Haha ja kan ik me voorstellen. Die dilemma's heb ik elke maand na de eisprong. Wel niet drinken of andere dingen die niet goed zijn.
    Ik heb me er maar beetje bij neergelegd dat als er geen positieve test is ik niet zwanger ben. Onzin natuurlijk maar geeft beetje rust en voel ik me minder schuldig zeg maar. Nu echt wel ongesteld dus ik ga komende maand weer volop testen en hopen op een goede eisprong. Maar ik begin wel bang te worden.
    Vorig jaar januari miskraam gehad. Daar tussen niet meer zwanger geweest en nu precies een jaar later eindelijk weer zwanger en weer mk. Het hakt er wel in... En dat terwijl ik bij mijn 2 kindjes echt direct zwanger was. 1ste ronde raak. Gevoel dat er iets niet ok is. Maar wat???! Frustrerend....

18. IH88

IH88 Lid

Nov 22, 2015
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij rommelt het nog steeds qua bloedverlies. Ik ga er maar vanuit dat ook wij weer een volgende ronde in gaan.
    Wij zijn 'pas' in ronde 2 na een mk in november, maar vind de maanden ook erg lang duren inderdaad. Bij de zwangerschap van onze dochter in 2013 en de mk-zwangerschap was het meteen raak. Wat dat betreft zijn we wel verwend, maar zorgt wel dat we meer onzeker en ongeduldig zijn nu...

19. gekkenhuis

gekkenhuis Actief lid

Aug 26, 2013
    142
    0
    0
    Assen
    Ik begrijp je volledig. zou fijn zijn als het altijd zo makkelijk ging. maar tja.... we hebben het niet voor het zeggen jammer genoeg.

dat rommelen is idd bloed irritant (haha woordspeling) maar wanneer is jou NOD?

20. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

Nov 27, 2015
    1,694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Is er ook gekeken naar de reden van je miskramen? En doordat je twee keer zwanger bent geworden wordt je zeker niet verder onderzocht? Heel frustrerend! Ben je hier al voor bij de huisarts geweest?
    Misschien wel goede instelling: bij geen positieve test mag een wijntje best, maar met carnaval gaat het meestal niet om een wijntje per dag, maar meerdere wijntjes 5 dagen lang. Dus wilde er toch voorzichtig mee zijn

Share This Page