Vandaag 5 dpo, heb sinds gisteren erg veel last ter hoogte van de bm, is niet m'n blaas, maar heb precies wel steeds een volle blaas, ofctensminste precies iets dat er tegen dukt (doet niet pijn maar zo eerder een lastig gevoel, ik kan wel gewoon naar de wc gaan maar dan ist opnieuw en vooral als ik ga rechtstaan of zitten drukt het en heb ook lage rugpijn. Goh, moeilijk om uit te leggen zeg, verder geen andere klachten
Hi, ik snap wat je bedoeld, heb precies hetzelfde! Als ik recht ga staan of ga zitten voel ik iets raar drukkend/ zeurend in mijn onderbuik... heb nog een aantal andere kwaaltjes die ik ook heb gevoeld maar ik tast ook in het duister .. Vanaf zondag kan ik testen en jij?
Ja precies dat... De 12de zou mijn nod zijn, in principe als ik een extra vroege test zou doe dan zou ik zaterdag al kunnen testen, maar kweet niet of k t dan al ga doen, mss is dat nog iets te vroeg dan kan ik beter NOC even wachten
Het vroeger testen ben ik afgeleerd, dat was telkens negatief en toch bleef ik denken van het kan nog .. Dus het gaf me enkel valse hoop succes!
hi, maandag mocht ik testen, maar heb die dag bruin slijm verloren dus dacht ongesteld te worden waardoor ik niet de moed had om te testen. Echter pas dinsdag ongesteld geworden dus denk dat we kunnen stellen dat ik niet zwanger ben en dat testen in deze overbodig is En jij?