Pijn links onder in de buik

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Mama007, Oct 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik heb sinds een paar dagen lichte pijn links onder in mijn buik. Ook had ik vanavond bij het afvegen wat rozig slijm.
    Als het goed is heb ik nu ongeveer een week geleden mijn ovulatie gehad. Kan dit nu een zwangerschapssymptoom zijn of moet ik mij zorgen gaan maken. Heb ook veel last van witte afscheiding :oops:

Groetjes Stephanie

P.S mijn banner klopt niet....

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

kan heel goed een zwangerschapssymptoom zijn. maarre pas je banner anders ff aan, ik had bijna geschreven dat het je eisprong was ;)

ff afwachten dus nog.
    succes!

3. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik wil mijn banner graag verwijderen. Ik weet nl nog niet hoelang mijn cycles precies duurt doordat ik net pas ben gestopt met de pil (paar weken geleden)
    Kan je deze symptomen ook hebben bij een eisprong? Want misschien is dat het dan wel. Ik maak me een beetje zorgen....

Groetjes Stephanie

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

Ook ik heb mn ovulatie pas gehad een heb nog soort van steekjes rechts onderin mn buik, vlakbij lies en schaambot, wel andere steekjes dan de ovulatiepijn. Ik heb geen bloed gehad, nog niet tenminste..Ooik heb ik last van reukloze wittige afscheiding, beetje doorzichtig soms. Lijkt klein beetje op vruchtbae slijm maar je kunt e rgeen draden van trekken.

ben benieuwd of het weer raak is, ik hoop erg van wel!

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Of het is deze banner:

(dus nog 9 of 11 dagen wachten...

Share This Page