Pijn links onderbuik 6 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loetje88, 28 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Hoi Meiden,

Ik heb sinds vorige week donderdag hele erge pijn links onder in mijn buik, maar het wordt niet erger maar ook niet minder. Ik word er zo onzeker van. Het doet het meeste pijn als ik loop. Omdat het me toch niet helemaal lekker zat ben ik net bij de VK geweest. Maar zij kon niks voor me doen, ze vond het (nog)niet zorgwekkend. Ik moest het van haar aankijken en eventueel vrijdag een echo laten maken. (heb donderdag intake dus dan bespreken we het nog een keer)

Maar voor nu zit het me dus niet lekker. Ik zit wel een beetje verstopt, maar dan nog vind ik het vreemd dat de pijn op maar 1 en dezelfde plek zit!

2. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Goh, ik heb soms ook steken links, en de ene duurt al langer dan de andere.

Ik zou vooral in't oog houden, dat je geen bloed verliest (BBZ)

Heeft de VK trouwens geen echo genomen om te kijken waar de pijn vandaan kwam?

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Doet het ook pijn als je meer druk zet dus tijdens het niezen, hoesten of lachen? In dat geval zou het ook nog wel eens bandenpijn kunnen zijn. Heel vervelend en naar gevoel geeft dat. Ik zie dat het je tweede zwangerschap is dus dan zou het best allemaal wat sneller kunnen gaan qua oprekken/groeien.

Mocht je het echt niet vertrouwen dan zou ik toch even weer contact opnemen met de VK.

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ja ik zit ook steeds met BBZ in mn hoofd. Ik heb een klein beetje bloedverlies gehad toen de buikpijn begon vorige week maar dat was echt roze slijm dus minimaal. Daarna niet meer.

Ik vind het ene kant ook stom dat ze niet even wilde kijken, al is het alleen maar om BBZ uit te sluiten. Ik mag misschien vrijdag een echo. Maar dat bespreken we donderdag tijdens de intake pas. Als het erger werd zei ze misschien moet je dan even met je urine naar de huisarts. Nou volgens mij is dit geen blaasontsteking hoor :(

5. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Nee ik dacht ook eerst bandenpijn maar het zit nu zo specifiek op 1 plek al dagen. Ook doet het geen zeer met hoesten of niezen. Wel doet het zeer als ik hard op de plek druk. Zou het dan toch misschien een verstopping zijn die niet weg wil in mn darm ofzo?? :(

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik heb best vaak last van verstopping gehad maar nooit echt specifiek op 1 plek. Meestal waren het dan gewoon echt extreme krampen. Ik zou voor de zekerheid dan maar doen wat de verloskundige zegt en even urine naar de huisarts brengen. Het schijnt dat een blaasontsteking anders is qua symptomen tijdens een zwangerschap dan daarbuiten. Als daar niets uitkomt dan maar weer aan de bel trekken bij de verloskundige, zodat ze in ieder geval verder kan zoeken naar de oorzaak:(.

7. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Bandenpijn kan ook.
    Bij mij is het ook mijn tweede en ik heb er nu ook sneller en vaker last van dan bij mijn eerste.

Als het echt ondragelijk wordt (dus je écht pijn hebt, en niet gewoon een kramp) dan zou ik toch de VK even opnieuw bellen.

Ik ben met de mijne te laks geweest (3w bloedverlies gehad, maar geen buikpijn, tot m'n eileider plots scheurde...)
    Better safe than sorry?

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Het is geen kramp, maar constante pijn. Als ik zit dan voel ik het minimaal maar zodra ik sta of loop doet het goed pijn.

9. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    kan een verstopping zijn maar ook een bbz ik zou er even mee naar de ha gaan

10. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik zou het toch laten checken met een echo. Vreemd dat de vk dat niet heeft gedaan!

Deel Deze Pagina