indalingsweeen??

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by liza76, Nov 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liza76

liza76 Lid

Jul 26, 2011
    41
    0
    0
    Ik ben ondertussen ruim 32wkn zwanger en al een hele tijd last van harde buiken.
    Nu had ik vandeweek opeens in de nacht echt weeen om de 3 min. ongeveer en zo'n 25min lang (kort) tis mijn 3de kindje en ik dacht dat het indalen dan pas veel later zou beginnen maar kan dit nu al het geval zijn?
    Heb een behoorlijke druk onderin en veel harde buiken zowel overdag als in de nacht als ik op sta om te plassen.
    Doe het al rustig aan (zover dat gaat) werk een paar wkn al niet meer maar ja overdag moet ik hier toch wat doen al is het niet veel en dochter moet toch naar school.
    Wonen hier nog niet zo lang dus buren oid kan ik niet vragen om der naar school te brengen of te halen.

In hoeverre is het normaal om zoveel harde buiken te hebben bij een 3de zwagnerschap en is dat ook normaal als je gewoon in rust bent?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

in een derde zwangerschap mag je meer harde buiken hebben. Bij regelmaat moet je wel even je verloskundige bellen ( als ze echt elke paar minuten komen). Heb je je urine na laten kijken op blaasontsteking? Zou ik wel even doen. Neem rust als het kan, je hoeft niet helemaal met de beentjes omhoog hoor! Bij zorgen bel je met je eigen verloskundige.

Mirjam

Share This Page