Wie herkend dit als zwangerschapssuiker?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kid2009, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Hallo Dames,
    Vanochtend bij de vk geweest, alles loopt gelukkig volgens het boekje:) Toch zit ik met het volgende..

Ik heb vaak voor en na het eten last van flauwtes, krijg het erg warm en koud zonder reden.. heb zelfs dat ik na het eten nog even iets in mijn mond moet houden omdat ik het anders erg benauwd krijg, bijna flauw val, of erg misselijk word ineens.. Dan is het de behoefte aan zout en dan weer suiker..

wie herkend dit en is dit reden tot zorgen?

volgens de vk kan het een schommeling in mijn suikerwaardes zijn maar dan zou ik al suiker moeten hebben (heb ik dus niet) en anders is het pas te checken vanaf week... (30?) niet nu in elk geval..

help...
    Kid

2. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Ik heb zwangerschapsdiabetes, maar ook voedselallergieën. Ik vind dit meer als een voedselallergie klinken.

3. danip

danip Niet meer actief

ik heb precies hetzelfde! ik ben niet echt supermisselijk geweest in het allereerste begin, maar nu wordt ik telkens net voor de maaltijd (tussen de middag en 's avonds) misselijk, dan moet ik iets hebben. Zoet of juist wat zouts. En na het eten ben ik dan vaak eerst even wat beroerd. Ik ben net o.a. getest op suiker, en heb het (tot nu toe) ook niet.

Ik denk dat het iets onschuldigs is. Maar wat precies? geen idee.

4. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    ik denk nu eerlijk gezegd dat het mijn bloeddruk ik waardoor ik bij een lage bloeddruk misselijk wordt en behoefte heb aan zout het schommelt meer dan normaal..

Toch maar weer een keer aangeven bij de vk..

5. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

Ik ken het niet van mezelf, maar ik ben met 16 week al getest op diabetes, dus het kan zeker wel..
    vanaf 20 weken ben ik dan ook al aan de insuline..

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zat al te denken: Lage bloeddruk? Maar je noemt het zelf al.
    Het klinkt wel herkenbaar iig, heb zelf altijd lage bloeddruk zodra ik zwanger ben (zo rond de 90/60 tot 90/55).

7. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Suiker zou wel door middel van testen uitgesloten kunnen worden hoor.

Bij mij werd in week 13 al een verhoogde suiker geconstateerd, en sinds ruim 2 weken spuit ik nu insuline.

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ik voel me ook steeds flauw, ook als ik net heb gegeten, mijn suiker is goed. Denk gewoon van zwangerschap

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik herken het een beetje, ik had een lage bloeddruk. Bij mij werkte het heel goed om geen drie grote maaktijden te eten, maar gedurende de dag telkens kleine beetjes (dus zo'n zes kleinere maaltijden).

10. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Hallo Dames,
    ?Intussen ben ik verder in mijn zwangerschap en zijn de genoemde verschijnselen aanzienlijk minder geworden..
    bloed ed zijn steeds prima.. hoort bij dit kind:)

Deel Deze Pagina