Ontpillen of zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anoniem007, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem007

9 mei 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

1 juli ben ik gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen. Ik heb de pil ongeveer 4 jaar geslikt in totaal. Daarvoor had ik een hele regelmatige cyclus.

Nu kreeg ik na het stoppen netjes een onttrekkingsbloeding en rond dag 14 van mijn cyclus voelde ik een paar enorme steken in mijn onderbuik. Op dag 25 had ik 's ochtends een klein beetje licht roze bloedverlies op mijn toiletpapier. Ik dacht dat ik ongesteld werd, maar toen ik mijn tampon na een uur uithaalde, zaten daar slechts een paar vegen bruin op. Verder kwam er niets meer. Ik heb toen gedacht aan een innestelingsbloeding.
    Inmiddels is het 30 juli en ben ik 2 dagen overtijd. Ik heb gisterochtend een test gedaan, maar die was negatief.

Ik zit een beetje met de onzekerheid of ik wellicht zwanger kan zijn door die innestelingsbloeding en dat mijn hcg-level gewoon laat stijgt, of dat ik misschien helemaal geen ovulatie gehad heb en door het ontpillen gewoon niet ongesteld word.

Wat denken jullie?

2. Anoniem007

9 mei 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er nog vergeten bij te zeggen dat ik al enige tijd met vlagen misselijk ben en last heb van duizeligheid, pijn in mijn maag en darmen en weinig eetlust. Ook moet ik met vlagen extreem vaak plassen. Een paar dagen geleden moest ik 's nachts zelfs 5 keer mijn bed uit om te plassen...
    Maar dan weer geen last van pijnlijke borsten!

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Helaas wil het niet zeggen dat je meteen weer je vertrouwde oude cyclus terug hebt.
    Je klachten kunnen dus heel goed van het ontpillen zijn. Zou een paar dagen wachten en anders nog eens een testje doen. Maar soms kan het echt een hele tijd duren voordat je cyclus weer netjes op gang is.

4. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik had precies hetzelfde de eerste maand, bij mij was het ontpillen. In de tweede maand ook nog last van gehad, maar dan wel iets minder.
    Alles kan nog...Even afwachten of je nog ongesteld wordt, en anders over paar dagen weer testen.

5. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik heb precies dezelfde klachten, misselijk bij vlagen, steken in onderbuik. Ik heb na het stoppen met de pil (3 weken geleden) geen bloedingen ofzo gehad. Het is gewoon een vervelende onzekere tijd houd ik mezelf voor.. Mijn NOD is volgende week, ik verwacht niet dat mijn cyclus ineens netjes terugkomt na 15 jaar de pil slikken, maar ik ga wel een testje doen als ik niet ongesteld ben volgende week..

6. Anoniem007

9 mei 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik dacht ook al zoiets. Had je ook die lichte bloeding?

7. Anoniem007

9 mei 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes!! Ik hoop het voor je!

8. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik heb dat ook gehad ik denk ongeveer 3 maanden lang na het stoppen met de pil. Dat was ontpillen. De klachten die je noemt heb ik bijna elke maand je lichaam kan je vaak voor de gek houden. Zolang je niet ongesteld word heb je altijd nog hoop;) rustig afwachten en anders over paar dagen nog een keer testen. S6!!

9. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik had de eerste cyclus precies dezelfde klachten! Ik werd vervolgens wel na 31 dagen ongesteld. De 2e cyclusronde had ik deze klachten al niet meer, maar werd pas na 43 dagen ongesteld. Ik ben benieuwd hoe het deze ronde zal zijn.. Het lichaam heeft gewoon even tijd nodig na het stoppen met de pil.
    Hoop natuurlijk voor jou dat het wel zwangerschapsklachten zijn, maar probeer er rekening mee te houden dat het ook van het ontpillen kan komen. Ik wist dit voor mezelf wel, toch was ik teleurgesteld en een beetje van slag toen ik negatief testte.

Deel Deze Pagina