Pijn linksonder in mijn buik!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Muisje1981, 20 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Zondagochtend wakker met een hevige steek in pijn in mijn onderbuik, zo erg dat ik er van flauw ben gevallen.

Naar de huisartsenpost geweest in het zk, deze vertelden mij dat het miss te maken zou hebben met mijn ovulatie? Ya sure! Alsof ik niet weet hoe een ovulatie voelt whatever!

Nou vandaag een echo laten maken in het zk, arts kon niks vinden zal er allemaal goed uit gelukkig. Maar de pijn blijft zeurig aanwezig wat kan het zijn? Kan het een zwangerschap zijn? En als dat zo is kan het dan zijn dat de arts het nog niet kan zien op de echo?

Kus,
    Muisje

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ehmmm ik ben ook een keer met spoed doorgestuurd naar de eerste hulp door de huisarts omdat ik zo'n pijn had van mijn eisprong, dat was gelukkig de enige keer, ze dachten dat ik blindedarmontsteking had zo'n pijn had ik, dus het kan wel degelijk je ei zijn geweest hoor ;)

3. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Nou dan heb ik nog nooit zo'n pijnlijke eisprong gehad mocht het uberhaupt mijn ei zijn geweest :(

Maar kan het dat de arts geen zwangerschap kan zien, terwijl je miss toch zwanger kan zijn? :D

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Jaik heb dat ook maar 1 kee rzo vreselijk pijnlijk gehad goddank, en nee zo vroeg kunnen ze een eventuele zwangerschap niet zien, wie weet heb je een superei gehad :p afwachten!

5. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    :)

Ja SUPEREI dat zou echt geweldig zijn, en hopen dat deze superei zich ook super gaat nestelen :)

Ben benieuwd wat deze maand met zich mee gaat brengen, volgens de berekening heb ik vandaag mijn innesteldag. Ik heb sinds 12 uur mens. krampen hopen dat dit niet het begin is van mijn ongi :(

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Nee joh dat zou wel heeel erg vroeg zijn, gewoon afwachten, is moeilijk he ik weet het :) Succes! Ik ga slapen :)

7. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Wat een lieverd ben jij ook.. slaap lekker en geniet van je zwangerschap ;)

8. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    die pijnlijke klachten heb ik ook altijd in mijn zij aan de linkerkant
    en dan heb ik mijn eisprong al gehad (want die voel ik ook echt overduidelijk).
    mischien dat het met innestelling te maken heeft dat weet ik niet maar ik heb ze ook dus is niets ergs duurt hooguit 1 dag bij mij ;) .
    ik zit nu 7 dagen voor nod en heb normaal nu al heleboel vage klachten moe,misselijk en gevoellige boobs.
    maar deze maand nog helemaal nergens last van en zit in ronde 12.
    dus voor mij is het ook afwachten wat er gaat gebeuren.

liefs mopsje

9. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Nou die pijnlijke boobs heb ik meestal meteen na mijn ei, en ja hoor dit keer ook weer, en nu begin ik ook mens achtige krampen te krijgen.. Ben bang dat ik weer ongi ga worden :(

10. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    nou hier nog steeds nergens last van heel vreemd normaal al verschillende kwaaltjes maar nu helemaal niets.
    nog 5 dagen en dan is mijn NOD dus ben benieuwd of mijn lichaam me weer misleid ;)

11. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    whhaa.. ook ik heb van die steken links onder. niet in mijn buik maar nog lager...
    hoop dat het een goed teken is..

Deel Deze Pagina