Pijn linksonder in rug en diarree...bevallingssymptomen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door RoAn1981, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ik werd vannacht wakker om te gaan plassen en toen ik terug kwam en weer in bed ging liggen, kreeg ik opeens een zeurderige pijn linksonder in mijn rug. Ik kon nauwelijks meer lekker liggen, zitten ging nog het best. Uiteindelijk toch in slaap gevallen en vanochtend moest ik 2 keer naar de wc en bleek ik aan de diarree. Ik zit nu op de bank met een kruik tegen de pijnlijke plek en dat helpt wel.
    Ik merk dat ik ontzettend zenuwachtig aan het worden ben, omdat ik me opeens in mijn hoofd heb gehaald dat dit het begin is van mijn bevalling. Wie herkent dit? En moet ik nou de vk bellen? Of kan dit gewoon indaling zijn?

2. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Bij mijn eerste zoontje ben ik voor de bevalling een keer of 5 naar de wc geweest. Ik was toen wel mijn slijmprop al kwijt. Hij is prematuur geboren.

Mijn dochter is 11 dagen geleden geboren. Ik was mijn slijmprop al 4 weken kwijt maar dat zei niks. Ik kreeg van te voren hele dunne afscheiding dat ik zelfs aanzag voor vruchtwater. Dat was het niet.
    Ik kreeg daarna heel aanwezige menstruatiepijn onder in mijn buik en veel rugpijn. Maar ik had toen ook wat bloed in mijn maandverband. De weeën begonnen niet lang daarna.

Met indalen had ik steken doen under. Maar daar kun he ook rugpijn (je bekken!) van krijgen.

Ik ben geen vk maar als ik het zo hoor zal het eerder indaling zijn. Als het aanhoud of erger wordt zou ik altijd de vk bellen. Beter safe dan sorry!

3. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Sorry iphone dus wat spelfouten

4. martientje2905

5 sep 2011
    43
    0
    0
    Herkenbaar,

Bij mij is dit al vanaf maandag aan de gang, toen had ik zelfs vrij goede weeen. Helaas zakte t weer af:)

Heb nu al die tijd zeurderig gevoel in mn buik, af en toe steken en kramp en ben dinsdag heel dik slijm verloren. Maar zolang t niet regelmatige weeen zijn bel ik mn verloskundige niet. Ben nu 37.4 weken zwanger. Oja en ook heel veel last van mn rug. T is duidelijk aan de gang maar zoeken nog t laatste zetje!

5. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.746
    646
    113
    Gelderland
    Diarree, overgeven, harde buiken, rugpijn, voorweeen en dat allemaal om de beurt vanaf 36 weken. Elke x dacht ik: hmmm zou het!!!!!
    Met 41+3 uiteindelijk bevallen pas. Dus zegt niet zoveel is mijn ervaring.

6. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Misschien een stomme vraag hoor, maar deden jullie gewoon nog wel je ding terwijl dit aan de gang was? Ik had nog allemaal wilde plannen voor mijn verlof; bij vriendinnen op bezoek gaan, de keuken een grote beurt geven, dagje winkelen met mijn moeder..Moet ik nu de hele tijd rekening houden met dat het weleens zou kunnen beginnen?

7. martientje2905

5 sep 2011
    43
    0
    0
    Gewoon lekker je ding doen, zodra je regelmatige krampen heb weet je t wel en blijf je wel thuis. ik ben ook hele dag weer de hort op en ''druk'' bezig. laatste paar dagen rustig aan gedaan werkte ook niet:p dus nu bezig geboortetaart te maken. Kraammand voor mn schoonzusje, die wordt nl volgende week ingeleid en als ik dan net bevallen ben kan ik natuurlijk niet meer shoppen. Dus beetje rond rommelen en hopen dat het een keer doorzet! zou zoooo fijn zijn..... (dat zeg ik vast niet meer wanneer de weeen pijnlijk zijn;))

8. mariama

mariama Lid

21 mrt 2008
    55
    0
    0
    heel herkenbaar. Ik had diarree maar de vliezen waren ook gebroken. Ik ben 4 weken voor de uitgerekende datum bevallen.

9. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Heb al weken diaree met vlagen.. Nogsteeds geen baby te bekennen :p Zou lekker gewoon je ding blijven doen! Je gaat het vanzelf merken als het menes is :)

Deel Deze Pagina