Ik voel me de hele dag al niet zo goed, maar heb sinds vanavond ineens last van een zeurderig gevoel in de onderbuik, alsof je ongesteld moet worden. Watis dat?
Ik zou als ik jou was niet wachten tot het aanhoud en maar gewoon even voor de zekerheid bellen of je langs kan komen of dat zij langs kan komen, kan ze even kijken waarom dat zo is. Misschien zijn het inderdaad wel weeën en ben je er op tijd bij. Succes en sterkte Wel serieus nemen hoor.
Altijd even bellen naar vk. Moet wel zeggen dat ik ook regelmatig last heb menstruatiepijn en bij mij kolt het door de beweging van de kleine. Kan soms heel pijnlijk zijn. Zeker wel bellen en melden.
Ik heb t ook wel, vooral als ik druk geweest ben. Gyn zei dat het de banden zijn.. Maae bij twijfel sowieso bellen!!
Ik heb dit ook af en toe en ben ook naar et ziekenhuis geweest voor een extra controle. Gelukkig alles goed en voel ik het groeien van de baarmoeder. Dat kan dit euvel geven.
Het heeftvde hele avond aangehouden. Ik lig nu in bed en voel het nog steeds. Ik heb een heel rustig babytje, maar voel hem heel goed vandaag, ik maak me nog geen zorgen. Ik probeer nu te slapen en als het morgen niet weg is bel ik even met de vlk. Bedankt in elk geval, hoewel ik stiekem op onschuldige verhalen hoopte..
Ik ben zelf ook bijna 24 weken zwanger en heb hier ook zo nu en dan last van! Bij de vk aangegeven en bij komt het van mijn banden af!
Ik heb het ook af en toe, net als menstruatieklachten, maak me er verder niet echt druk om, kan volgens mij niet anders dan de banden zijn.
Het kan ook heel goed een blaasontsteking zijn. Dus zeker bellen als het terugkomt en urine laten kweken. Een onbehandelde blaasontsteking kan in het ergste geval tot een vroeggeboorte leiden. (Zoals bij mij gebeurd is.)
Hou het maar goed in de gaten. Het kunnen heel goed je banden zijn als je druk bent geweest, dan moet het met een kruik beter gaan en moet het uiteindelijk echt weer weg gaan.. Bij mij waren het weeen, dus als het niet beter wordt of regelmatig terugkomt... bellen!
Idd.... Misschien is je ontsteking niet helemaal weg... Moet zeggen dat ik het soms ook wel eens heb...die krampjes.