hoi allemaal, Sinds gisteren heb ik heel veel pijn met het plassen. moet ook telkens kleine beetjes plassen. ( om de 10 minuten ) Tussen het plassen door heb ik steken in mijn plasbuis. Toch heb ik geen blaasontsteking. Is gisteren nog op gecontroleerd. Ook heb ik het gevoel alsof de banden van mijn baarmoeder beneden aan het scheuren zijn. het is echt een soort van scheurende felle pijn. Moeilijk uit te leggen Maar zeer pijnlijk en het is er continue. Maar vooral van het plassen heb ik zo veel last! Komt dit omdat ik op het laatst van de zwangerschap loop? Groetjes van Kiowa
Ik herken het ook van mijn vorige zwangerschap, ben 2x getest op blaasontsteking en er was niks aan de hand, de verweking van je spieren zijn nu in volle gang ook die van je blaas dus vandaar dat je nu vaker kleine beetjes moet plassen, waar die pijn vandaan komt weet ik niet, wat bij mij hielp is veel water drinken en goed uitplassen.
Ik heb ook het ook al vaak gehad. Ik moet soms in 30 minuten tijd 5 keer plassen en de drang is heel erg. Soms steken in mijn blaas maar ik heb geen ontsteking. 2 weken terug had ik wel een ontsteking maar dat ging gepaard met alleen maar harde buiken en zodoende wist ik het gelijk.
Ik herken het ook al is die druk en dan een blaasonsteking heb is het niet meer te herkennen. Bij mijn eerste controle van blaasonsteking vonden ze niks, maar een week later wel! Dus je kunt eventueel nog na een aantal na laten kijken met verse ochtendurine. Maar nu heb ik geen blaasonsteking, maar heb ook die velle steken en moet vaak plassen door de druk op mijn blaas.