Aargh het word nu steeds erger. Het straalt weer uit naar mn onderbuik en vooral naar mn liezen. Maar het is nog wel uit te houden, dus ik twijfel nog steeds of het weeën zijn.. Misschien gewoon last van mn rug door het gewicht van mn buik? Pff, geef me dan gewoon overduidelijke weeën.
ik zou toch even bellen, kunnen ze even kijken hoever je bent.. ik had met rugweeen ook echt geen afzakkende pijn en weer opkomend, maar meer constant. Als ze gewaarschuwd zijn dat je bezig bent, komt het niet zomaar uit de lucht vallen, neem aan dat je thuis gaat bevallen aangezien ik het word ziekenhuis nog niet heb horen vallen. Succes he..
Nee ziekenhuis. Ik heb de GBS-bacterie dus ik moet 2x antibiotica hebben.. voor de baby. Daarom zit ik er ook zo bovenop, want ik wil er niet te laat bij zijn. Maar ik sta niet graag voor niets in het ziekenhuis ik ga zo even douchen en als het dan niet minder is geworden bel ik de gyn even.
Mijn ervaring is dat been- en rugweeen anders aanvoelen dan buikweeen. Bij mijn buik was het meer in golven maar in mijn rug en benen voelde het meer als een constante pijn. Dus niet echt een piek. Soms wel dat het even wat pijnlijker werd maar toch meer als een soort spierkramp dan een duidelijke wee. Succes!!
je moet wel ziekenhuis dus.. WAT doe jij nog thuis dan!!!!! bellen en nu heen. als je wel rugweeen hebt is het dus gewoon al een dag bezig he.. hup weg wezen en bevallen jij!!
Nou, net gebeld. Kreeg eerst de receptioniste.. die had het wel gelijk over langskomen, maar toen zei ze ineens; ik zal je nog even doorverbinden met de dienstdoende gyneacoloog. Dat was een vrouw die ik nog nooit bij een controle heb gezien.. vroeg ook niet waarom ik daar onder controle stond ofzo. Die gooide het erop dat het van het indalen was. Waarop ik zei; ja maar hij ligt al met zn hoofdje vast in het bekken. 'Ja precies'' .. Toen zei ze dat ik, als het niet weggaat of als het toeneemt, vanmiddag maar weer moet bellen en nu maar moest gaan liggen. Duh. dan bel ik vanmiddag wel lekker weer. Ik weet toch wel dat het niet over gaat.
Ze vroeg trouwens ook wel naar contracties van mn buik, maar die heb ik domweg niet. Dus misschien dat ze daarom denkt dat het geen weeen zijn? Beetje raar dat ze dat via de telefoon beoordelen..
jep, oke hier ben ik dus erg hard en eigenwijs in.. IK zou dus binnen/over een uur weer bellen OF gewoon heen gaan. aangezien ze nu duidelijk niet het hele verhaal weet en denkt dat je alleen wat buikpijn hebt en geen rugweeen hebt. Heeft ze dus geen idee hoever je bent. daarnaast kent ze je niet weet niet waarom je in ziekenhuis moet zijn.Dus ze kan niet oordelen. punt. Ja ik ben niet leuk voor artsen, jammer dan maar mijn kind en ik gaan voor. Dus als jij weet dat het doorzet en het niet ophoudt. zorgen dat je man/vriend thuis komt en gewoon eisen dat ze gaan kijken. en anders gewoon bellen. ik heb rugweeen en het word erger. niet twijfelen, gewoon mededelen. Volg ten alle tijden je eigen gevoel..
heb je wel aangegeven dat je denkt rug weeen te hebben?? ze moet natuurlijk wel uit gaan van wat jij vertelt.
Ik heb verteld wat ik hier heb neergezet. Heb geloof ik niet specifiek het woord rugweeën genoemd, ga er wel vanuit dat ze zelf die conclusie trekken als mijn omschrijving daar iets van weg heeft heb gezegd dat ik de indalingsweeën naar mijn idee al heb gehad, (was met ruim 37 wk nog opgenomen met pijnlijke en regelmatige voorweeën zelfs, dus dat had ze ook best even in de computer kunnen nakijken) en dat het hoofdje vastzit want dat hadden ze vorige week al gevoeld. Maar ik vind dat, al weten ze nog zo zeker dat het indalingsweeën zijn, ze dat niet kunnen zeggen over de telefoon zonder mij gezien te hebben. Ik bel rond een uur of 3 wel weer. Stomme ziekenhuizen
uuhhh het gebouw heeft er niets mee te maken.. die mag gelukkig niets beoordelen. Luister naar je lijf en als dat wil bel je dan terug en ga je ook gewoon heen, heb je eerder het idee nu moet ik heen. prima ook bellen. Beval ze in ieder geval..
stom beleid dan tja nou, als het aan mij lag dan lag ik nu al te persen, maar helaas ik bel vanmiddag weer en dan ook wel met het doel om langs te 'mogen' komen..
Zou het dan gewoon eisen vanmiddag. AL kijken en is alles nog dicht dan heb je misschien een beetje zekerheid voor de even kan je misschien een beetje gerust de nacht in? Wel spannend allemaal zo.
inderdaad , gewoon zorgen dat er gekeken word, want zo kan je niet nog een nacht in. stel je voor moet je vannacht in allerijl opgehaald met ambu omdat je persweeen hebt.. niet ideaal. lijkt me.. hihi. maar komt vast goed gewoon bellen en heen gaan vanmiddag.
Pff, en dan bevallen IN de ambulance Nee dat moet ik dus echt niet hebben.. vooral omdat ik 2x echt die antibiotica moet hebben voor die bacterie. Als ik nu ineens moet persen heb ik een probleem. bel eerst mn man straks wel op, of ie 2 uurtjes eerder thuiskomt, dan kunnen we tenminste ook gelijk naar het zkh als het nodig is. Ik heb nu ook pijn onderin mn buik, alleen heb niet gelet op hoeveel tijd er tussen zit. En hij word soms hard, maar misschien dat dat ook wel door de baby komt? want soms zie je duidelijk een bobbel van zn rug zitten wat dan uitsteekt zeg maar ik word gek van dat vage gedoe. als dit nou mn 2e kind was dan wist ik vast wel wat ik moest doen maar het is allemaal nieuw voor me
Spannend meis! Ik blijf je topic volgen, en zeker aan de bel trekken wanneer het je niet lekker zit. Beter 1 keer teveel dan te weinig.
Zou dan zo toch gaan bellen hoor! Harde buiken zijn toch weeen of ben ik nou gek??? En dan die krampen en pijn die jij heb lekker bellen en gaan!!
is je hele buik hard dan of alleen een stukje?? Hoever zit je man van je vandaan? hij hoeft geen vrij te nemen he .. calamiteiten verlof moet ie nemen. Als ik jou zo hoor door je hele topic heen, zou ik NU je man bellen en daarna ziekenhuis bellen. denk dat je gewoon aan het bevallen ben meid.. jou lijf rommelt teveel en te lang achter elkaar nu.Vanaf gister middag en het is niet gestopt is toch wel een groot teken dat het bezig is... die baby komt er aan.