Hallo... Ondanks dat ik heel veel informatie hier vind heb ik toch een vraagje... Ik heb pijn met het plassen. Geen blaas onsteking want dat ken ik! het is ech aan het begin als ik aan het plassen ben! een pijn links in mn buik! Kan het een symptoom zijn? Liefs geraldine
Ik heb het niet tijdens het plassen, maar als ik s'ochtens wakker word en te lang niet naar de wc ben geweest heb ik wel pijn na het plassen. moet echt ff een simpel wekkertje kopen zodat ik s'nachts er toch ff uitga. dit is niets zo
ik had geen pijn bij het plassen ( in de buik) voor mijn NOD en nu ook niet. Dus ik weet niet of het een symptoom is.
Lijkt me verstandig om morgen ff de huisarts te bellen ja. Urine is zo nagekeken, als het idd geen blaasontsteking is kun je ff verder kijken. Vertel je wel ff wat eruit komt ?
hoi hoi, ik heb dat ook gehad.. en idd ook geen blaasontsteking maar werd wel steeds erger, had op een gegeven moment zoveel buikpijn dat ik niet meer kon zitten en nu blijk ik een cyste te hebben dus zou wel even naar de HA gaan als ik jou was succes xxx
Kan zoveel dingen zijn. Ik heb het ook vaak smorgens als ik uit bed kom, maar nu heb ik wel regelmatig blaasonsteking. Anders even bij de huisarts langs gaan. Groetjes Anna