De titel zegt het al! Ik heb nog wat luiers maat 4 maar dit is mijn laatste pak, ik moet dus nieuwe hebben. Heb altijd de pampers baby-dry... Maat 4 loopt van 7-18 kilo en maat 4+ van 9-20 kilo... Welke maat kan ik nu het beste gaan kopen? Maat 4 of 4+? Hij zal nu ongeveer 8-9 kilo wegen (gok ik), laatste keer (2 mnd geleden bij CB) was hij ruim 7 kilo...
Je moet de maat nemen waar je kindje het beste in past. Het gewicht op de verpakking is handig en meer een leidraad, want het werkt niet voor alle kindjes. Als hij nu toch maat 4 al heeft, waarom zou je dan over willen stappen op 4+? Want voorlopig zou hij nog wel in 4 passen, aangezien hij nog geen 18 kilo is.
De maten lopen wat in elkaat over. Als 4 goed zit dan is het toch goed? Ik ben met 4,5 maand naar 3 gegaan, ze woog toen echt nuet veel maar had spekbeentjes waardoor de maat 2 een rode streep op haar benen gaf. Nu.nog steeds in 3 trouwens
Gewoon 4 voordat hij 18 kilo weegt ben je wel een heel stuk verder. 4 + is voor nu echt nog veelste groot .
Deze luier dzt het beste past voor jou kindje Ht gewicht is maar een indicatie Bij sommige kids zit het gewicht op de billen Bij sommige op de buik Het is zo nit te zeggen welke goed zitten voor jou kindje
hier was het ongeveer hetzelfde. 6 maanden en 8,5 kilo. We zitten nu (9,5 maand en 10 kilo) nog steeds in maatje 4.. past nog prima!
Thanks meiden! Ik weet ook wel dat maat 4+ misschien te groot was, maar dacht omdat die begint bij 9 kilo... Haha, maar gewoon maat 4 dus!
Hier heeft maat 4 nooit echt goed gepast , van 3 naar 4+ en dat was goed , zitte beid2 nu nog in 4+ , ze zijn nu 2jaar en 1 jaar
de + maten zijn (dacht ik) iets breder dan de gewone maten. idd omdat sommige kindjes wat breder om de middel of benen zijn. als hij in 4 past hoef je dus niet over naar 4+.
Gewicht zegt niks op die pakken.. Mijn meisje weegt nu 9.5 kilo maar heeft echt de 4+ nodig omdat de mt 4 teveel knelt...
En wij hebben dan weer maat 4 terwijl dochter nu zo'n 11 kg is en dat zit prima. Bij maat 4+ loopt alles erlangs, die is te breed
Mijn dreumes van 1,5 en 12 kilo is pas net naar maat 4+. Het is ook maar net hoe "dik" het kontje en de beentjes zijn! Als 4 goed zit, waarom dan anders!
We zijn met 9 maanden over gestapt op 4+ inmiddels is hij 19 maanden en zit nog steeds in 4+ Ik heb wel een pak 5 in huis, maar dat kwam omdat kruidvat geen 4+ meer had en ik wel drie pakken wilde hebben voor 25,-
Ik gebruik bij mijn meisje van 10 kilo en 20 maanden ook nog steeds 4. 4+ past ze ook wel maar ze is erg smal en ik vind 4+ tussen de beentjes iets breder Terwijl als je op de website van pampers kijkt dan vind je dat 4+ puur is voor meer absorptie (groter kindje meer plas) Maar als 4 niet doorlekt en prima zit dan lekker zo laten tot rond die 18 kilo, zo heb je ook meer luiers voor je geld!
Ik heb altijd gekeken naar hoe lekker ze nog zaten, dus hoe ruim zeg maar. Hier een kindje dat voordat hij zoveel woog als op de verpakking stond al lang daar in zat....
Mijn zoons wogen met 6 mnd 12 kilo en zaten in maat 6. Ze waren erg flink en maat 5 was echt veel te strak. Mijn dochter weegt ook 12 kilo en zit in de 4+ en de avond 5. De 4 is echt te klein. Ik denk dat de 4 dangoed is bij je mannetje.
Hier zit dochter van 2,5 nog in maat 4 (12,8 kg). Zit prima en knelt haar niet. Ze heeft ook wel eens 4+ gehad, maar deze leek sneller door te lekken.