Pijn met zitten/auto rijden??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetangel100, 6 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Hallo dames,

    Ik heb al een week of 3 last van bandenpijn, maar sinds vanochtend heb ik ook pijn met zitten en vanavond moest ik ergens met de auto naar toe en het deed me gewoon pijn onderin mijn buik als ik mijn been op moest tillen om bijvoorbeeld van het gas naar de rem te gaan.
    Heel raar, een heel zwaar gevoel onderin mijn buik.

    Hebben hier meer dames last van of last van gehad??
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    ik ondervind ook wel last als ik in auto rijd. Heb altijd veel buikpijn.
     
  3. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ja, dat heb ik ook wel eens, vooral aan het einde van de dag.
     
  4. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    heb ik ook heel vaak.
    Ik dacht dat het bij mij hoorde maar er hebben blijkbaar wel meer aanstaande mama's last van.

    Ik heb het overal bij bij het zitten , fietsen , in de auto , zelfs als ik s,ochtends van bed af moet komen of s'nachts om moet draaien.

    Echt iirritant zeg.

    Maar goed we zien voor hoelang het duurt.

    kuzzz loesmari
     
  5. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    hallo allemaal,

    niet echt orgineel, maar dat heb ik ook en zit per dag minimaal 2,5 uur in de auto.
    ik heb mijn stoel al wat meer in een lighouding gezet, helpt wel iets, maar niet heel veel.

    sterkte ermee
     
  6. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    ik ben al 8 weken thuis omdat ik zittend werk en ik krijg echt overal kramp en steken als ik te lang zit.....
    Beetje bewegen en liggen daat het beste. Gaat nu wel langzaam weer ietsje beter, maar weet dus erg goed wat je bedoelt. Probeer het rustig aan te doen en luister naar je lichaam
     
  7. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ben blij dat er meer mensen zijn met dezelfde klachten... Ik heb de stoel inderdaad ook redelijk in lighouding, maar dat verlicht maar een beetje...

    Ik probeer het ook rustig aan te doen en naar mijn lichaam te luisteren. Ik heb vanaf 23 januari thuis gezeten en begin volgende week weer met werken.
    Ik hoop echt dat ik het volhou en ik me niet weer ziek moet melden... Voor mijn eigen gevoel dan he, t voelt toch een beetje als 'aanstel'... Terwijl ik echt wel weet dat ik goed moet luisteren naar mijn lichaam!
    Nog mensen die dit herkennen?
     
  8. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    mijn collega vertelde mij toen ik zij dat ik van de vk rustig aan moest doen dat hij wel meer mensen kende die zwanger waren en buikpijn hadden,. Met andere woorden, stel je niet aan.

    Luister echt naar je eigen lichaam. Alleen jij voelt wat je voelt en een ander niet. Ik probeer er ook sch*t aan te hebben al is dat best lastig soms.
    succes hoor
     

Deel Deze Pagina