dag 16 ongesteld??? help

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Samba, May 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samba

Samba Bekend lid

Dec 5, 2009
    659
    0
    0
    Goedeavond,

Ik heb een vraag, ik maak me nu best wel zorgen... wij zijn nu een jaar bezig met proberen zwanger te worden. ik heb een vrij regelmatige cyclus van 26 dagen. Deze maand ben ik voor het eerst begonnen met tempen... Ikke helemaal blij om te zien dat ik idd een vrij normale grafiek aan het maken ben(mooi stijging in temp). FF laat mij zien dat ik rond dag 11 een ovulatie zou hebben gehad. Nu zit ik op dag 16. Vandaag had ik wat ongi krampen.. ik dacht ach wie weet een innesteling... Vanmiddag verloor ik ineens bruine afscheiding. een half uur later een flinke klodder rood...:(. Heb de hele avond al ongi krampen en blijf rood verliezen...Ga er dan ook niet meer van uit dat dit een innesteling is.. lijkt mij veel te heftig.. Maar een cyclus van 15 dagen lijkt mij alles behalve goed toch.. is dit een teken voor mij om contact te gaan zoeken met mijn huisarts?

PS temp was rond ongie 36.5/36.6 na ovulatie tussen de 36.8 en 37.0 vanochtend was mij temp 36.9

Bedankt,

Samba

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

klinkt inderdaad als een menstruatie, je cyclus is deze maand wel kort.
    Hou even goed bij of het eenmalig is of dat je cyclus elke keer zo kort is, is van dat laatste sprake ga dan bij de huisarts langs.

Groetjes Ineke

Share This Page