Hallo dames, Vorige week heb ik een zwangerschaps test gedaan, die was positief. Sinds de dat ik ook echt weet dat ik zwanger ben heb ik van die krampen en oud bloed verlies, afgelopen weekend werden de krampen erger en kreeg opeens rood bloed verlies. Maandag de verloskundige gebeld die zei dat het op een miskraam lijkt. Ik was nu al bijna 7 weken zwanger. Bloedingen namen toe sinds maandag het was net of ik gewoon weer ongesteld werd. Maar nu vanochtend naar de wc geweest en er kwam wat uit ( zie foto) Het lijkt er wel op dat ik vruchtje kwijt ben. Iemand ook zoiets gezien? Alvast bedankt.
He He, 2 weken miskraam gehad. Ongeveer 6,7 weken zwanger. Woesdag begon met licht bloedverlies, savonds met echte bloedingen.Gyn gebeld en gelijk spoedecho de volgende dag. Helaas in die ochtend dat ik naar de spoedecho zou gaan vruchtzakje eruit gegaan. Zelfde als jou foto. bel de gyn even en die kan misschien zorgen voor een spoedecho. dan heb je meer zekerheid! Sterkte!
Hier een miskraam bij 5 weken, ik heb alleen nooit iets gezien wat op een vruchtje lijkt. Als ik dit zo zie zou ik inderdaad denken dat je alles verloren bent. Inderdaad even een echotje vragen dan heb je zekerheid.
Je verloskundige kan dit voor je bevestigen. Doe het in een bak met water en breng het even langs. sterkte.
Ik ben maandag het vruchtje verloren. Was ook 7 weken en dat leek precies op wat laat zien. Waarschijnlijk is het inclusief de dooier en het vrachtzaken. Ben toevallig vanmiddag op controle geweest en toen ik het vertelde tegen de gun zei ze dat.
Ik hoor vaker dat het lijkt op een bloedprop met vezeltjes,dat lijk ik nu ook te zien. Heeeeeel veel sterkte meid!
bedankt voor jullie reacties. die middag ben ik weer weefsels verloren, het lijkt bijna op het eerst wat ik verloren ben, zou ik dan een tweeling hebben gehad, ik krijg maandag een echo om te kijken of het een echte miskraam is en me baarmoeder schoon is. krampen zijn wel helemaal weg ook toen ik het vruchtje verloor voelde helemaal geen kramp.