Pijn na eisprong, ook als je zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unapalabra

26 feb 2010
    20
    0
    0
    En het is ook heel weinig afscheiding, telkens als ik naar de wc ben geweest zit er echt maar een veegje. Heb wel een trekkerig gevoel in me buik, maar niet echt of ik ongi ga worden. Zo frusti!
    Mijn tepels zijn ook dikker, of ik zie ze natuurlijk vliegen......... want elke keer als ik er naar kijk twijfel ik weer hahaha

2. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Ik ben helemaal nieuw op deze site maar de klachten komen mij zo bekend voor, heb echt hetzelfde. Mijn partner en ik zijn al vanaf augustus 2008 bezig om zwanger te worden. Vanaf vorige maand in mmm.
    Afgelopenzondag begonnen bij mij de steken en zeurderige pijnen (ongeveer 5 dagen na ei sprong) Ook had ik in een keer last van boeren (sorry, lekker onsmakelijk) en maagzuur. Maandag heb ik de hele dag geproefd wat ik zondag had gegeten, echt om gek van te worden. Het gevoel in mijn onderbuik zit echt aan de linkerkant. Ik kan helaas niet zeggen of dit mesntruatie klachten zijn want die heb ik eigenlijk nooit. Gisteren had ik zelfs wat bloedafscheiding na het vrijen en vandaag wat t weer helemaal verdwenen.
    Ben ook wel benieuwd naar jullie uitkomsten

3. Unapalabra

26 feb 2010
    20
    0
    0
    Nog steeds niet ongi........... heb wel krampjes pffffffffff.

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik zou zeggen TESTEN ;)

Liefs,
    Duveldraakje

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jeetje, ik moet zeggen dat het hier wel errug spannend is allemaal!!!

Ik moet helaas nog 4 dagen wachten, maar sta ook te springen om te gaan testen! Maar ergens vind ik het ook heel eng en ben ik bang voor een negatieve test..

Hoe zit het met jullie NOD-dag? Wanneer is die of is die al geweest?

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Klinkt trouwens erg als innestelingsbloed! :D

En irritant he, als je ineens alles lijkt te hebben, maar is het nou wel zo? :( Heb je ook last van je borsten zelf, of zien ze er alleen anders uit?

7. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    nou ik word echt gek nu

net bij afvegen roze en bruinig maar wel heeeeeeel licht

hele nacht slecht geslapen temp is wel gestegen maar heb zo een ongi gevoel niet normaal

ik heb ook flink geboert deze dagen en ook scheetjes (sorry)
    ik voel steeds geplop onder in mn buik

bij mij is de buikpijn over mn hele schaamstreek en mn rug.

ik heb zoveel klachten ik heb ze in een ander topic vanmezelf neergezet
    als ik nu ongi word is het wel heel vroeg!

8. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    o ja en mn tepelhof eromheen zitte alemaal harde bultjes

het brande gevoel aan mn tepels is nu naar een paar dgn weg!

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Klinkt ook hoopvol allemaal! Heb je al iets van een innesteling gevoeld, denk je? Hoe is je cyclus tot nu toe geweest?

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb gisteren echt 3 of 4 keer een aantal flinke speldenprikken in m'n onderbuik gehad aan de linkerkant. Zei er gister al wat over in een reactie. Ik hoop zo op een innesteling!
    Ik vind het alleen raar dat het een paar keer op de dag zo voelde. Maar dan lag ik echt even een paar seconden krom van de pijn!

11. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    A heb verschillende keren steken gehad maar of dat innestelling is ???

Vrijdag een paar steke gehad
    je kan het nie zo goed peilen bij mij

heb verschillende keren slijm gehad rekbaar slijm
    en heb ook een eeerdere bloeding gehad de 10e na de sex en ook een rekbare slijmklodder (sorry voor de verwoordingen weet niet anders uit te leggen)
    ook na de sex trouwens

was geen sperma ik lag nog op mn rug en toen ikmzelf schoonmaakte liggend zag ik het!

De 7e ook steek gehad en rekbaar slijm
    dus ja kan je niet veel van zeggen vind ik

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Het kan ook dat hij bij de sex een bloedvaatje heeft geraakt en dat je daardoor even bloedde.. Dat lees ik ook best vaak!

13. Unapalabra

26 feb 2010
    20
    0
    0
    Het is nog steeds bruinnnnnn, het is wel ietsje meer, maar heb wel net gesport de hele ochtend, misschien komt het daarvan?
    En ja, me borsten zien er anders uit, en zijn ook wat gespannen maar doen geen pijn.

Spannendddddd

14. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    ja daar d8 ik ook aan een gesprongen bloedvaatje

maar dan die kloddr slijm was echt veel

maar goed hier geen bruin roze verlies meer gezien
    en buikkramp is minder :D

whats going on with my body
    ik wil zo graag testen vandaag op mn trouwdag :(

15. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi,

ik herken wat je schrijft! Ik heb deze maand 3 duidelijk positieve ovulatie testen gehad en daarna ook temp verhoging. Wel vind ik het nog wat ingewikkeld, want kreeg eerst cervix slijm 2 dagen, daarna positieve ovulatiest, slijm al weg en daarna temp verhoging. Nou ja we zien wel weer. We hebben inieder geval weer ons best gedaan deze maand.
    Ik heb nu als het goed is dus een cyclus van 27 dagen en mag dus testen op de 31e. Voel nu ook steken in mijn buik dan weer links, dan weer rechts. Heb gevoelige borsten, maar dat heb ik anders ook. Ik ga mezelf maar niet gek maken, dat heb ik al 2 maanden gedaan:) 'gewoon' afwachten en hopelijk is het gelukt!

Succes!

16. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ik weet ook allemaal niet meer wat ik voel, in die anderhalf jaar dat wij proberen hebik nog nooit zo'n rare klachten gehad als nu.

Inderdaad we laten ons niet gek maken door ons eigen lichaam hihi

Succes allemaal

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Leuk dat er nog meer meiden aansluiten bij dit onderwerp! Kunnen we het wachten een beetje met elkaar delen enzo.. Dat blijft vervelend! Maar ook spannend.

Tja, ik ben nog niet zo lang bezig op zich, maar nu voelt het ook allemaal zo anders! En gek genoeg durf ik ook wel te zeggen dat ik er een goed gevoel over heb, stom he? Daar ben ik meestal toch wel voorzichtig mee.. :S

18. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Weet je wat het ergste is en dan wil ik helemaal niet negatief overkomen, maar na anderhalf jaar proberen en elke maand weer hopen hebje ook een periode en daar zit ik nu heel erg in dat je denkt.......ach het zal wel weer niet zo zijn........
    Maar we blijven hoop houden,
    Konden we maar een week voor menstruatie al testen hihi wachten is soms zoooooooo moeilijk hihi;)

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Dat begrijp ik heel goed hoor! Dat heb ik nu af en toe al en ik durf bijna niet te hopen.. Maar wel heel spannend dat jij nu ook wat anders voelt dan anders! Hopelijk betekent het wat :D

Dat wachten (aargh!@^#$@$&) blijft echt vreselijk!!

20. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    hallo

ik teste om 4uur licht positief!!

ik had vanaf 1 uur niet gedronken maar ging om 3 uur douchen en had daarvoor geplast zooo dom maarja

ik had dus weinig urine maar ja ik zag iets en maakte de test even open ik zag een lichte roze lijn ..
    moest hem iets int licht houden maar hij staat er wel.

het was iegen merk test vd drogist met paarse dop
    zou ik nu het beste een kruidvat 2 voor 5 euro testje kunne doen?

heeft die niet minder hcg nodig??
    wie weeet het??

Deel Deze Pagina