Waauuuw wat spannend!!! Heb je een foto??? Ik lees hier altijd dat de kruidvat-testen vrij gevoelig zijn en erg betrouwbaar, dus altijd het proberen waard! Laat je het weten??
hallo ik ga zo even naar de kruidvat die 2 voor 5 euro testen halen.. Vanaf nu niks meer drinken en dan vanavond rond half 10 nog een keer testen en morgen ochtend echt zenuwslopend joh!!
Nou weeeeeer zo een lichte streep aarghhh ik had bij het eten wel gedronken om 6 uur en 8 uur getest dus morgen ochtend hopelijk duidelijker..pff of zou hcg dan nie genoeg zijn?
Dat zou heel goed mogelijk zijn ja pffffffffff zenuwslopend allemaal hoor. Maar ja een licht streepje is wel een streepje of niet???????
ja das waar en heb 2 verschillende teste gebruikt :d maaaaaaaaaaaar ik hoop niks vanwege mn vmk januari ik teste 1 keer posi en daarna negatief
Nou kijk in jan vmk 24 dgn daarna na 17 dgn bruinverlies en roze toen 5 dgn later 22e fbr heeel veeel gebloed nog dus totaal 10 dgn bruin roze en rood mn dokter zei gistere dat ik ook kan tellen vanaf bruin roze verlies dan zat ik op 28 dgn en moest ik afgelope dinsdg ongi worde ik telde gewoon vanaf de 22e maar ik had deze week zoveel krampen enzo overgeven en alles en nog wat eergisteren teste ik negatief ik zou mn ei de 13e hebben gehad en eergistere innnesteling vanmorgen heel licht roze bij afvegen en nu niks meer dus ik d8 ik ga ff testen je weet maar nooit ivm mn cyclus..
ah ok danbegrijp ik t. Ik kreeg afgelopen zondag ontzettend veel last van krampen, maandagmorgen voelde ik me niet zo heel erg lekker en dat hield eigenlijk aan. Woensdag (precies een week voor mijn ongi) had ik wat bloed. maar dat was gewoon licht roze Was ook maar alleen die ene dag. Kan eigenlijk ook niet zeggen dat het krampen zijn voor een ongi want om eerlijk te zijn in die anderhalf jaar dat we aan het proberen zijn heb ik nooit geen klachten had. Als ik goed nadenk heb ik eigenlijk nooit ongi kwaaltjes gehad, dus dit gevoel is eigenlijk allemaal vrij nieuw voor mij. De krampen houden nog steeds wel aan, maar niet continu. Heb trouwens ook een test gedaan maar was nega
@leyshena, een steep is een streep zeggen ze toch... zou wel heel gaaf zijn voor je @druufke, bloeding 1 week na je ei ? zou een innesteling kunnen zijn. ik voel ook weer vanalles, maar na bijna 2 jaar kijk ik nergens meer van op, heb t allemaal al gehad, wel zere boobs, geen zere boobs, krampen, misselijk, als ik weer een nieuw symptoom lees heb ik het prompt ook, hoe houd je lijf je voor de gek.... nu al sinds ei zere borsten, en steeds als ik denk dat t over is komt t terug, dus hoop dat t eindelijk eens raak is, maar ik moet nog een week tot nod.... pff en wat duren die weken dan lang ......
ik nog 5 dagen wordt er soms echt gek van hoor. Maar deze ronde vind ik t sowieso raar omdat ik ineens zoveel klachten heb die ik in die andere anderhalf jaar nooit heb gehad Maar ja we wachten wel weer af hihi...... zenuwslopend hoor
Het lijkt wel alsof ik nie wil gelove moet em echt onder de laptop houde dan zie ik hem goed hahaha nog steeds krampen ook al vanaf zondag !!! Mrge ochtend moet ie wel duidelijk zijn tog???? Ik heb dus gedronken vandaag en hij gaf wat aan dus dan moet ie morgen tog beter zijn
ik hoop t zo voor je, ik heb trouwens ook witte vlokjes in mijn urine en die is ontzettend troebel. Ik zal zeker voor je duimen!!!!!!!!!!! Heel veel succes
ja dat had ik ook die vlokken vandaag nie op gelet gisteren had ik dat zowel bij ochtend als middag urin wat zijn jou symptomen?
Mijn partner en ik zijn al vanaf augustus 2008 bezig om zwanger te worden. Vanaf vorige maand in mmm. Afgelopenzondag begonnen bij mij de steken en zeurderige pijnen (ongeveer 5 dagen na ei sprong) Ook had ik in een keer last van boeren (sorry, lekker onsmakelijk) en maagzuur. Maandag heb ik de hele dag geproefd wat ik zondag had gegeten, echt om gek van te worden. Het gevoel in mijn onderbuik zit echt aan de linkerkant. Ik kan helaas niet zeggen of dit mesntruatie klachten zijn want die heb ik eigenlijk nooit. woensdag had ik zelfs wat bloedafscheiding en gisteren was dat weer verdwenen, had ook test gedaan maar was nega, tja ik weet t veel te vroeg maar ja de nieuwsgierigheid is toch groot he haha
o dat boeren heb ik al de hele week soms wel met zuur erbij scheten laten ook (schaam schaam) overgeven heb ik gedaan gisteren koude voeten zeurende buik/ongi pijn pijn aan mn borsten aan de tepels en aan de zijkant rugpijn onderrug slaaap slecht moet eruit om te plassen veel dorst ook! ja en wat nog meer eigenlijk ...hmm weet ff nie ahah heb een topic gemaakt daar staan derrest vd symptomen op wel spannend voorje waneer gaje weer testen?
heb vanmiddag getest was toen ook nega normaal is mijn cyclus vrij regelmatig maar tot woensdag wachten kan ik echt niet haha dus denk maandag weer, misschien zondag al whahaha. jaaaaa onderrug die was ik even vergeten, heb ik ook last van maar ik heb geen pijnlijke borsten of zo de rest van de symptomen heb ik ook wel zo'n beetje en om eerlijk te zijn weet ik dus echt niet wat menstruatie klachten zijn ik heb nooooooit ergens last van gehad tja tot nu...........
ik d8 eerlijk gezegd ook aan ongi ik ben ook iets verkoude dus d8 zal daar wel van komen al die klachten..en die temp dat ie zo hoog was meestal heb ik 1 dg voor nod lage rugpijn en op de nod zelf maar noooooit 6 dgn lang maar nu heb ik ook hoofpijn erbij pff
Ik hoop het zo voor je meis........ Ik ganu naar mijn bedje toe, moet morgen werken en tja ik slaap ook al zo ontzettend slecht vanaf zondag Ikhoor graag hoe t afloopt met je test morgen!!!!! Truste .......................
Verdorie, typ ik een heel verhaal neer en verdwijnt het gewoon... waar is het nou....??? Ik had eigenlijk een lange ractie aan Leyshena getypt Leyshena, gefeliciteerd, meid, een vage steep is positief.... en dat overgeven is niet zomaar.... waarschijnlijk was je toch verder in je cyclus dan je dacht.... Heb alleen laatste 2 pagina's gelezen, kom net terug van lange dag werken en vliegtuig ontzettend vertraagd en tlf gestolen.... dus ga zo naar bed, maar moest even reageren!!!! Streepje is streepje, niet iedereen maakt evenveel hcg aan!!!! Gaaf hoor! Bij mij is de moed gezakt.... voel niets meer, behalve pijn aan mijn 7 jaar oude keizersnee... maar dat heeft niets met een eventuele zwangerschap te maken.... Ga er vanuit dat ik volgende week gewoon een OD heb.... Heb zelfs overwogen om een glaasje wijn in te schenken, maar dat durf ik dan toch weer niet.... Meiden, goed weekend en testers veel succes!!!!