Heb vanmorgen nog een test gedaan, maar deze was nega. Misschien toch echt te vroeg. Heb wel vanaf vanmorgen aan mijn linker en rechterkant vn mijn buik pijn. Alsof t echt spierpijn is en ik me rot gefitnessed heb. Jammer dat t niet gelukt is mama van charlotte.....
Thanks meiden.. Het heeft nog niet echt doorgezet, maar vrees toch het ergste.. Hoe is het met jullie allemaal verder? Zijn er al weer nieuwe duidelijke tests gedaan? Zijn er al meer klachtjes of symptomen?
Balen joh mamacharlotte!! Ik zit (hopelijk) alweer tegen het einde van mijn ongi aan. Dus de tijd om veel te klussen is weer aangebroken.
Dat zou kunnen! Waar zit je in je cyclus? Misschien een naderende eisprong? Mijn ongesteldheid heeft toch nog niet doorgezet.. Vanmorgen verloor ik een klein beetje bruin, maar nu niets meer. Ook nog geen ongi-pijn, wel een beetje zeurderig gevoel. Lekker irritant!!! Waarom zet het niet gewoon door? Kent iemand dit? :S
@MamaCharlotte: Als het nu echt niet doorzet vanavond zou ik morgenochtend echt nog een test er tegenaan gooien! Misschien is dit alleen oud bloed geweest en ben je wel zwanger!!! Liefs, Duveldraakje
Kan je dan ook oud bloed verliezen? Ik dacht dat je dan alleen echt helderrood verliest.. Ik had het volgens mij vorige maand ook toen ik ongesteld werd. Weet het niet meer zeker, ik zat toen in het vliegtuig en thuis brak het pas door (de volgende ochtend). Ik hou jullie op de hoogte
Ik hoop voor je dat het morgen niet doorgezet heeft en dat je een knalpositieve test hebt! *duim-duim-duim* Liefs, Duveldraakje
Duuveldraakje ja dat hoop ik idd ok over 8 mnd een beebje ben zo zenuwachtig niet normaal kriebels in mn buik ikga zo macdonalds etenen daarna mn was opvouwen ik laat het maar op me afkomen ik laat het morgen weten kus kus
Ik had ook bruin bloed verlies...... en toch een positieve test. Dus kan nog alle kanten op gaan hoor. Ik ga morgen gelijk m'n HA bellen voor een echo. Ben zo benieuwd......... Liefs x
By the way.. Had je veel bruin bloedverlies? Bij mij druppelde er wel wat uit, maar dat was het.. Maar omdat je altijd hoort dat je het pas een beetje ziet bij het vegen?
Ik ben nu 8 dagen over tijd, dus begin in me 6e week. Ik had echt maar een heel klein beetje verlies in mijn ondergoed en daarna als ik afveegde ook een beetje... En nu heb ik het net weer gehad, maar dat was meer heeeeel licht roze. Heb je heel veel verlies gehad, of.... Liefs x
Ik had een paar druppels in de wc, en daarna uiteraard een beetje bij het afvegen. Meestal als ik druppel dan zet het flink door, maar dit keer niet. Hele dag tampons ingehad en verwisseld maar bijna niets. Dus er is nog hoop..!! Maar spannend, 6e week al! Dat schiet dan ineens al op! Je had dus ook wel een lange cyclus begrijp ik? Je zal wel meteen een afspraak voor een echootje kunnen maken
Nog steeds niet ongesteld.. Helemaal niets! Geen test meer gedaan vanmorgen. Eigenlijk is morgen ook mijn NOD pas, dus wacht het nog even af..