@ Mamacharlotte: Oeh t begint nu echt spannend te worden zeg! Ik zou als er vandaag niks doorzet echt morgen testen. Ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak mag zijn voor je! Liefs, Duveldraakje
pfff ik haat het wachten!!! ik zit nu pas 4 dgn na mn ei.. en ik moet nog langer wachten met testen omdat ik een onr cyclus heb baalllleeen...
Vervelend meid.. Wachten sucks inderdaad! Ik ben ook aan het wachten, nog steeds.. Nog steeds geen menstruatie te zien. Alleen weer minimale portie oud bloed op mijn tampon (jumm)! Ik hou het dus nog steeds even spannend..! Overigens dacht ik vanmiddag op mijn werk ineens dat het wel zou doorzetten, ik had ineens echt buikpijn. Maar het zijn steeds vlagen.. Misschien morgenochtend even testen
hey mamacharlotte jij houd het wel spannend zeg! hoe voel jij je? ik weet niet ik voel van alles na dag 3 van mn pos ovutest steken in mn buik,,links en rechts, ik hoop het zoo, we hebben wel genoeg geklust ,
Ja irritant he! En het lijkt altijd wel alsof je dan elke maand weer wat anders voelt.. :S Ik ken het.. En dan dat wachten, blegh! Ik voel me goed verder, geen symptomen of zo. Dat is dan weer een beetje jammer Wel buikpijntjes, maar het zet niet echt door! Ik hoop zo hard..
oeeh morgen !!!! nou ik hoop echt dat het goed komt ,ga je gelijk een testje halen?! ik wacht nog een week denk ik,, ik heb ook een onr cyclus dus geen idee waneer ik ongi zou moeten worden,,,waneer kan ik dan het besten testen een weekje toch na je eisprong?
Een week na de eisprong is al erg vroeg volgens mij. Hoelang zijn je cycli gemiddeld? Ik heb nog 2 testjes in huis, 1 van de Kruidvat (2 voor 5) en 1 van de Etos. Ik gebruik eerst die van de Kruidvat, die schijnt wat gevoeliger te zijn. Die van de Etos laat ik nog wel even liggen, mocht het nog nodig zijn
oh ok he jammer nog langer wachten! euhm nou mn vorige cyclus was 43 dagen dus dan houd ik dat maar aan wel langgg bah mn kortste was 26 gelijk heb je lekker testen ik zal aan je denken !!! doe je het met ochtend urine?
Pfoeh, das lang Vervelend dat je dan ook zo lang moet wachten! Ik ben echt gezegend met een korte cyclus. Mijn vorige ronde was iets langer, toen had ik mijn eisprong later. Nu had ik hem weer op dag 11, dan is mijn cyclus hoogstwaarschijnlijk 24 dagen. Dus morgen idd testen! Inderdaad even met mijn ochtendplasje, dat schijnt het beste te zijn. Wel spannend hoor, want meestal merk ik bij mijn ochtendplasje ook of ik ongesteld ben geworden of niet! Dan komt de rode stortvloed in de plee vallen Zit ik morgen weer met m'n test in m'n handen op de plee, dan komt ie vast weer Beetje bang voor!
hmm snap ik hellemaal! altijd zoo spannend,, heb ik ook als ik ongi moet worden ,dan plas ik het gelijk ! grrrrrrr hopen dat het alleen bij een plasje blijft met heeel veel lh toename!!! dan heb je een dikke knaltest! ik heb net op i-net gelezen dat je 14 dagen moet wachten na je eisprong met testen en dan kom ik toch weer op 43 dagen cyclus dus dat zal dan wel mn normale cyclus zijn bah veel te lang,maargoed ik blijf vooral positief!!!
Ja, klopt. Volgens mij is voor de normale zwangerschapstesten het beste om 2 weken te wachten na je ovulatie. Vreselijk lang, I know Je hebt ook vroege zwangerschapstesten, maar volgens mij zijn die van de Kruidvat ook gevoelig genoeg. En de kans dat het nog afbreekt is natuurlijk ook best groot helaas, de vraag is of je dat verdriet dan wil weten, zeg maar. Ik had gisteren nog een negatieve test. Hoop ook heel erg dat ie morgen positief is Ennuh, inderdaad positief blijven, ook met een lange cyclus kan je prima zwanger worden Hoe lang zijn jullie eigenlijk al bezig?
ja idd ik heb nu de sensitest extra besteld,,daar kun je 6dgn voor nod mee testen ga ik ook doen,,ik zeg eerlijk ik kan het gewoon niet laten,, en dan zie ik wel verder,, ik heb nu een prachtige gezonde dochter en daarvoor had ik een miskraam zonder te weten dat ik zwanger was,vond ik ook niks,ik denk dat ik het dan liever weet,, je bent immers toch bezig voor een kindje,, ik ben sinds oktober 2009 gestopt met de pil .. maar het komt goed! daar gaan we voor he
Snap het heel goed hoor, dat wachten is gewoon stom en dan moet je je echt kunnen inhouden (of niet natuurlijk ). Ben heel benieuwd meid! Heel fijn dat je iig een gezonde dochter hebt al! Hoe oud is ze? Jullie gaan nu dus voor een 2e? Leuk hoor
onze meid word 2 april 16 maanden ! jaa we gaan ervoor.. gaan jullie voor een 1ste kindje?! nee ik kan niet wachten tot mn nod ik kan mn gedachten er niet vanaf krijgen!
Ik heb weer posi getest vandaag en weer duidelijker morgen uitslag bloedtest maar ga ervan uit dat het wel goed zit slaap lekkr allemaal xx
Ja, wij gaan voor een 1e kindje Echt superspannend! Gelukkig kunnen we elkaar een beetje oppeppen en afleiding geven op dit forum