Pijn na eisprong, ook als je zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Spannend!! Lekker gevoel geeft dat he, als er niets opzit! Ik ken het ;) Hou vol!

2. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Vanmorgen nog steeds geen bloed dus weer getest em weer nega.......
    Morgen weer een nieuwe kans hihi

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen allemaal!

@MamaCharlotte: Balen zeg dat je toch ongi bent geworden! Volgende ronde gun ik je echt dat t raak mag zijn!

@Druufke: Wat spannend zeg, ik testte bij mijn dochter 2 dagen na mn NOD posi, maar omdat ik het niet geloofde testte ik 2 dagen later (dus 4 dgn na NOD) nog eens en gelukkig nog steeds posi. Het kan dus zeker nog wel!

@Music4life: Oh jij moet ook nog zo lang wachten, heb je nog steeds dat ongi-gevoel?
    @Alle anderen: Suc-6 met klussen en/of testen!

Hier nog zeker 1,5 week voor mn NOD, heb wel allemaal vreemde verschijnselen. M'n buikpijn is 2 dagen weggeweest, maar is nu weer op volle kracht terug, ook al dagen knallende koppijn, maar dat kan ook door mijn nek komen...:( ik snap echt even niks meer van mn eigen lijf!!! Hopelijk heb ik met Pasen meer duidelijkheid!!!

Liefs,
    Duveldraakje

4. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Al die klachten wordt je daar nu niet zo moe van pfffff Heb t idee alsof er elke dag iets nieuws bij komt, sinds vandaag blijf ik naar de wc aan t rennen, moet zo veel plassen, maar ja kan ook de spanningen zijn he..........
    Succes allemaal, ga even wat anders doen wordt gek hihi

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nog nieuws?? :D

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Laat 't ons weten hoor! Ik ben heel benieuwd :D

7. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Vanmorgen nog steeds geen bloed.......
    Test weer nega......
    Ga dit weekend niet meer testen pfffff wacht tot maandag en dan testen we wel weer
    Word er echt een beetje gek van nu

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wat irritant.. En wat spannend hou je het!
    Hoeveelste ronde zit je eigenlijk?

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Natuurlijk laat ik t weten, waarschijnlijk weten jullie het ook eerder dan de familie. Mijn man wil het liefste wachten tot de eerste echo zodat we zeker weten dat het goed is, maar bij onze dochter hebben we het meteen verteld. Ik denk dat als het zover is we het toch wel meteen vertellen of ik moet er zelf geen goed gevoel bij hebben.

@Druufke: Geen bloed is goed en het kan zijn dat je cyclus nu gewoon wat langer duurt en daardoor je NOD ook is verschoven. Ik zou zondag of maandag nog een keer testen! Suc-6

Liefs,
    Duveldraakje

10. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Poeh he, wat lijkt me dat vervelend en irritant als je maar geen duidelijkheid krijgt. Heb je ook verschijnselen die kunnen duiden op een zwangerschap? Sterkte met wachten!

Ik voel me elke dag steeds meer zwanger, heb dag en nacht zere borsten, zijn ook heel groot en zwaar geworden;) ik plas me nog steeds een ongeluk(ab kuur voor blaasontsteking is al bijna klaar) en voel me zwanger. Ik herken het van de vorige zwangerschap. Nog even geduld, ga niet eerder testen dan na het weekend. Enne zondag ga ik trouwjurken passen, jippie! Kan nu nog;)

Liefs

11. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben Poely en 27 jaar, heb al jullie berichtjes door gelezen en alles is zo herkenbaar!! Ben sinds november gestopt en een cyclus gehad van 36*26*36, dus deze maand had ik weer gerekend op een lange cyclus. Eigenlijk zou ik nu een paar dagen na de eisprong moeten zitten. Maar heb al de hele week last van mijn buik, raar gevoel en dacht aderen op mijn borsten gezien te hebben, mijn vriend dacht dat ook te zien. Maar ik heb geen jeukende borsten ozo, wel steken gehad in mijn rechter borst. Ben nu toch wel heel nieuwsierig. Ik reken maar op mijn ongesteldheid maar blijf stiekem heel erg hopen en mijn vriend ook!! Duurt nog zolang voordat ik kan testen. Iedreen succes en ik ben benieuwd naar jullie dagen!!

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    He hallo even de laatste update
    Vanmiddag ben ik ongesteld geworden helaas na 3 dagen overtijd te zijn. Nu moet ik 7 april naar het ziekenhuis voor een HSG. Jullie horen nog van me.

13. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Ik zit nu in ronde 18 ga nu naar ronde 19

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Druufke! Wat balen dat je toch ongesteld bent geworden!!! :(
    En wat zijn jullie al lang bezig dan.. Succes alvast in het ziekenhuis, hou ons op de hoogte hoor!

15. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb licht bloedverlies 5A6 DGN NA eisprong

16. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ah Druufke, he wat vervelend! Ik hoop dat het toch snel raak mag zijn!

Liefs,
    Duveldraakje

17. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hey Druufke! Bah wat naar, veel sterkte!

Hier steeds meer zekerhied dat ik zwanger ben, heb nu ook bloedend tandvlees bij het tanden poetsen en mijn borsten zijn nog nooit zo groot en pijnlijk geweest. Ook misselijk als ik moe ben en voel me een beetje verward ofzo, heel gek. Heb ook om de dag vet haar en het wil echt niet zitten!! Op naar de positieve test;)

Lieve groet en slaap lekker allen en droom fijn!

18. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Heey Selma,

Spannend zeg en heel herkenbaar. Ik blijf hier toch echt nog even meelezen, vind het zo leuk om te lezen als iemand zwanger blijkt te zijn.

Hopelijk heb je snel een mega-posi test in handen!!!

Liefs,
    Duveldraakje

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Selma! Gefeliciteerd!!

Hoe gaat het hier verder met jullie?

20. Unapalabra

26 feb 2010
    20
    0
    0
    Een tijdje geleden kwam ik nog met het blije nieuws dat ik dan eindelijk zwanger was.
    Het bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn van een tweeling.
    Bloedingen waren dus toch fout.
    Hoop dat het met jullie allemaal beter gaat.

Zal alleen nog via IVF zwanger kunnen raken, want mijn ei-leider is verwijderd en de andere zit dicht. :(

x

Deel Deze Pagina