Kan dit na je ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloemmm, 24 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik wist even niet wat me overkwam net.. Ik had gedoucht, liep gewoon uit de douche, heb me afgedroogd nog even mijn vader aan de lijn gehad en ineens kwam er zo'n misselijk gevoel naar boven.
    Ik ben dan wel vaker misselijk geweest (als ik bijvoorbeeld ziek was) maar overgeven doe ik eigenlijk nooit. Ik herinner me niet eens de laatste keer dat ik heb overgegeven.
    Ik rende naar het toilet en ik heb echt 5min overgegeven. Daarna had ik echt helemaal niets meer, nu ook niet. Het is nu net of ik niet heb overgegeven.

Ik heb gister mijn ei gehad, kan dit met mijn ei te maken hebben?
    Verkouden ziek of iets dergelijks ben ik ook niet.. Iets verkeerds heb ik ook niet gegeten want heb niets anders dan normaal gegeten gisteravond, of vanochtend.

Heel gek.. :(

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe weet je zo zeker dat je gisteren je ei hebt gehad?
    Heb je ovulatietestjes gedaan? Of ga je van je banner uit?
    Je banner is namelijk slechts een indicatie: je ei kan eerder of later komen!

Als je ovulatietest gisteren positief was, dan gaat je ei binnen 48 uur springen.

En als je je ei zeker weten gisteren hebt gehad, dan moet deze eerst nog bevrucht worden en vervolgens ook nog innestelen. Innesteling vindt gemiddeld plaats 5 tot 10 dagen na bevruchting.

Voor zwangerschapskwaaltjes lijkt het me dus veel te vroeg.

Wellicht dat het met je eisprong te maken heeft. Je kunt namelijk ook goed misselijk zijn van de eisprong.
    Wellicht toch een licht buikgriepvirusje (gaat rond).
    Wellicht toch iets gegeten wat verkeerd gevallen is.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik dacht er ook absoluut niet aan dat het een zwangerschapskwaaltje was.
    Ik vroeg mij alleen af of iemand dit rond/na/voor zijn ei had/heeft gehad.

Toch bedankt!

Deel Deze Pagina