kruidvat test geel, witte streep?

Discussion in 'Zwanger worden' started by trishka, Nov 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    FF een vraagje:

Heb alle zwangerschapsverschijnselen. 2 vrijdagen terug bloedverlies gehad (begonnen na intiem zijn met mn man, was op mn NOD). Was na 2 dagen bijna weg, weer intiem geweest en daarna nog 2 dagen licht bloedverlies.

Zaterdag ochtend alsnog heel licht positief getest en vandaag nog iets lichter positief. Had teveel urine gebruikt dus nu is t testje geel uitgeslagen. De streep is nu wel duidelijker zichtbaar maar lijkt wit... misschien is ie lichtroze maar dat is nu dus niet meer te zien door t gele (sorry is misschien een beetje vies praatje zo hahaha).

Heb nog steeds alle verschijnselen trouwens.

Nu vroeg ik me af, hebben jullie misschien zoiets al meegemaakt.. dat t testje zelf geel is uitgeslagen en dat dan duidelijk de streep te zien is? Of had dan ook t streepje geel moeten uitslaan als ik niet zwanger ben (ivm detergent wat wel of niet reageert dan ofzo)?

Heb trouwens om 16.00 uur een gesprek bij de huisarts, neem de testen ook mee dan... Zit zelf trouwens te denken aan een vmk.

2. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    ff pijltje erbij

3. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Dit was zaterdag

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

waarschijnlijk net iets te veel urine of vochtig geworden op de 1 of andere manier.
    met indrooglijn.
    dit is dus geen posi test.
    dat hele lichte streepje is wel vaker bij de kv testen.
    al met al denk ik zelf persoonlijk dat beide testen gewoon negatief moeten worden beschouwd.
    als je die van zaterdag posi beschouwd zou ik inmiddels al een keer of 15 zwanger moeten zijn of zijn geweest.

5. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Thanks voor je reactie, die van zaterdag, heb wel vaker met de kruidvat getest en dan zie je als ik niet zwanger ben echt helemaal niks, dus denk wel dat ik eventjes zwanger was....

Hoop dat mn huisartst me kan vertellen hoe ik nu dan van de misselijkheid, duizeligheid en pijn in mn boobs af kom...

Gelukkig mag ik als t goed is van de week dan alweer gaan klussen, mn eisprong zou dan aankomende vrijdag zijn :) .

6. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Hoi trishka!

Ik heb ook een test gehaald bij de Kruidvat (2 voor 5 euro) die werkt goed hoor! kIJK MAAR NAAR MIJN RESULTAAT!
    Je hoort vaak dat de testen van de Kruidvat niet goed zijn maar dat is niet waar (ze gebruiken het waarschijnlijk gewoon verkeerd)
    Ik had 2 positieve testjes en was gewoon zwanger hoor!

Als ik jou was zou ik die van 2 voor 5 euro kopen.
    Als je dan een negetieve test heb dan heb je er altyd 1 achter de hand voor de volgende keer. (en het is goedkoop)

Liefs Kelly!

SUCCES meid!

7. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    Trouwens trek je niks aan van wat andere mensen zegge... Echt een vriendelijk berichtje was het niet van shenoby..:)

Gewoon een andere test proberen.:D

8. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Die heb ik dus ook gebruikt kelly, en normaal heb ik daar dus echt geen indrooglijntje van.. Merk t zo wel.. ga nu naar de HA.

Thanks voor je reactie! Kan alleen je testjes niet in je album zien hoor, alleen foto's van je echo. Zijn trouwens ook leuk om te zien hoor :) .

9. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ kelly ik denk dat jij het echt verkeerd leest.want het is zeker niet onvriendelijk bedoeld.
    ik heb zelf altijd de kruidvat testen gebruikt en altijd tevreden geweest.
    maar de laatste tijd heb ik zelf ook altijd een heel licht lijntje die te zien is.
    ben zelf ook al bij ha geweest en er was toch echt niet zwanger.
    er staat nog een ander topic over de kv testen en die is overduidelijk posi.
    zo teste ik ook meer dan een week voor de nod bij mijn dochter.
    dus ook bij een hele vroege zwangerschap geven ze heel goed posi aan.
    zal eens even kijken voor de link

10. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Hoi shenobi, Vergeet niet dat iedereen andere hcg aanmaak heeft, ken namelijk ook al meerdere verhalen dat mensen pas laat posi testen, ook met de kruidvattest. NU heb ik al een kleine van bijna 2 en daar testte ik idd wat zwaarder posi mee.

Heb morgenochtend bloedtest dus dan heb ik eindelijk zekerheid... MN borsten zijn verder niet te verklaren waarom ze zo gevoelig zijn, maar misselijkheid en duizeligheid kan komen door ijzertekort, wordt dus ook daarop getest.

Als t goed is heb ik morgenmiddag of de ochtend erop daar daqn de uitslag van.. Ondertussen ga ik natuurlijk gewoon beginnen met klussen he :) .

Bedankt voor je reactie!

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ trishka.
    ja dat weet ik dat alles anders is.
    maar de laatste tijd zijn er steeds meer negatieve verhalen over de kv test in omloop.
    en mijn ervaring is nu ook dat er iets veranderd is.
    want bij mij waren ze eerder ook geheel wit. als ik niet zwanger was dat is nu niet meer zo.
    ik ben overgestapt naar trekpleister 2 voor 5 en die blijven bij mij wel wit.
    morgen of overmorgen heb je in ieder geval uitsluitsel,en ik hoop voor jou dat je mij lekker de mond mag snoeren omdat je dan toch zwanger bent ;)
    succes in ieder geval.
    ik ben benieuwd.

12. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Wij hebben hier ook een trekpleister, ga ik misschien idd ook maar over daarop, net zo goedkoop dus :) . wist niet dat die ook zo een goedkope verkochten.

Hoop natuurlijk ook dat mijn gevoel fout is, maar ik denk niet dat ik nu nog echt zwanger ben hoor. Misschien nog wat naween ofzo van de vmk.. Of gewoon ijzertekort.

Nogmaals thanks!
    Ach merk t wel, reken op niets meer, kan t altijd nog meevallen

13. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe ik ook kijk.. ik zie echt maar 1 streepje hoor.
    Sorry

14. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Heey heey,

Hij is ook heel moeilijk te zien, zeker op foto. En hij si dus niet duidelijker geworden na 2 dagen dus ik denk meer aan een vmk, heb ik al eens eerder mee gemaakt.

15. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke want zelfs toen ik de foto had bewerkt zag ik nog niks.
    Wel jammer hoor
    Liefs Gwen

16. kelly87

kelly87 Actief lid

Aug 25, 2009
    434
    0
    16
    ijmuiden
    @trishka!

Laten we hopen dat je gewoon een positieve test hebt.:D
    Mijn test zag er heel anders uit dan die van jou. (hetzelfde als de foto die Shenoby heeft)

@Shenoby!

Sorry als ik het verkeerd hebt begrepen:). maar het kwam bij mij over alsof je zoiets had van bij mij was het negetief dus.. bij jou dan ook!:)
    Ik had van mijn zwangerschapstestjes ook een foto gemaakt omdat mensen er om vroegen maar het was op de camera niet te zien terwijl ie toch wel heel erg duidelijk was als ik het in me handen had.;)

SUCCES meiden!

x KELLY

Share This Page