Tussentijds bloedverlies tijdens de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by Maria86, Mar 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maria86

Maria86 Nieuw lid

Mar 9, 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik heb even een vraagje aan jullie allemaal.
    Nou zit ik aan de pil, best een zware, micro 50. Moet nog paar pillen op de strip, zou vrijdag de laatste hebben en dan uiterlijk maandags ongesteld worden. Nou heb ik sinds gisteren bij het vegen bruin/rood bloedverlies. Niet veel, alleen bij het vegen. Ben geen enkele pil vergeten, dit nooit eerder gehad maar nu wel.
    Heb ook sinds enkele dagen een borrelend ongesteldheidsgevoel in mijn buik. Alsof het elk moment kan losbarsten.. terwijl het nog niet zover is.
    Heb al een dochter van 3,5 en herken het ongesteldheidsgevoel maar al te goed van het begin van haar zwangerschap. Toen had ik hetzelfde gevoel.
    Volgend de berekening op internet met de 1e dag van mijn laatste menstruatie zou ik rond 7 maart eventueel een innesteling kunnen hebben.. en heb dus idd gister en vandaag een beetje bruin/rode afscheiding gehad. De dagen waarop ik het vruchtbaarst zou zijn is er flink "geoefend".
    Dit alles niet bewust.. ik zit aan de pil.
    Zouden dit opnieuw tekenen zijn van een zwangerschap? Op advies van de dokter moet ik gelijk stoppen met de pil om te kijken of mijn ongesteldheid doorkomt, omdat het te vroeg is om te testen.
    Wie van jullie herkent dit? Wat zijn eventueel nog meer tekenen van een innesteling?
    Alvast bedankt voor het lezen en voor jullie tijd.. zit behoorlijk in spanning. Al zou het zo zijn, dan is het misschien niet gepland maar des te meer gewenst!

Share This Page