hallo meiden ik ben nu steeds druk bezig met de follikel meting maar als ik dan s'avonds op de bank zit of eind van de middag dan krijg ik ongelooflijk last van mijn onderbuik is dit normaal? hebben jullie daar ook last van of gehad?
Nee, nooit! En heb er (heb even teruggeteld) geloof ik in totaal al wel 20 op zitten. Misschien volgende keer navragen? En als de pijn aanhoudt, gewoon even naar het ziekenhuis bellen en vragen of het kwaad kan! Succes!
oke ja ik wil steeds vragen maar dan zit je zo met je hoofd bij je ei sprong dat ik het elke keer weer vergeet te vragen dus ik dacht vraag het eens op het forum. ik heb er nu 6 gehad maar elke keer is het raak met de pijn de eerste keer was het het hevigst de laatste keren gaat het beter maar ik voel het duidelijk echt kramp in mijn onderbuik
Ik heb daar nooit last van gehad. Zou anders gewoon even de poli bellen en je klachten beschrijven. Succes ermee
@annelies ; naar mijn weten is de pijn normaal ....ze zitten ook altijd met dat echo ding tegen de binnenboel aan te drukken ....mijn fert arts zei het ook altijd van ooeh dit gaat effe zeer doen ....( heb ook wat groter eierstokken ..) maar als je je er niet prettig bij voelt moet je gewoon effe een keer bellen ...
oke dat is al beter om te horen! thanks ach als ik weet dat ik niet de enige ben kan ik er wel mee leven liefs