miskraam gehad

Discussie in 'Miskraam' gestart door danikrogt, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hey meiden

het begon zondag avond maakte me veels te druk over me werk enzo met die 15% loonsverlaging enz ging naar de wc een klein beetje licht bloed verlies is hier op de forums lezen en maakte me verder geen zorgen het waren 2 druppels en voelde me verder wel gewoon goed maandag was het ook weg dus ik vrolijk naar de stad en twee pakjes baby kleertjes gekocht en helemaal blij maandag avond ging het mis weer bloed was wat donkerder geworden en de vk gebelt en die zei als je stolsels gaat verliezen dan heb je een miskraam en ja hoor geen uur later een lange sliert met bloed dus ik heb zitten huilen als een klein kind nu dinsdag lijkt net of ik nu gewoon ongesteld ben lichte kramp en bloed verlies dus ben me kleintje kwijt voel me wel schuldig over dat mis is gegaan ik hoop dat volgende keer beter gaat en hoop dat ik weer snel zwanger ben want ik voel me nu zo leeg iemand dit ook gehad en wanneer na de miskraam waren jullie weer zwanger ik was bijna 6 weken zwanger het ik uitgerekend

groetjes dani

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ja heb 4 miskramen gehad, de laatste 2 weken geleden, ben toen gecurreteerd.
    vruchtje was overleden met 9 weken en 2 dagen, we hadden hartje met 8 weken nog gehoord en moest met 12 weken weer komen en toen kwamen we er pas achter, had nergens last van.

na de 1e miskraam duurde het 1,5 jaar
    na de 2e miskraam duurde het 2 jaar
    na de 3e miskraam duurde het 0.5 jaar,
    heb toen een dochtertje gekregen.(nu bijna 11maand)
    en nu na de 4e miskraam heb ik geen idee hoelang het duurt, hopelijk weer snel zwanger

Deel Deze Pagina