Dikke voeten met raar gevoel

Discussion in 'Zwangerschap' started by Atlantis, Jul 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Atlantis

Atlantis Actief lid

Feb 6, 2006
    134
    0
    0
    Ik heb echt ENORME voeten en enkels! Tot nu toe kon mijn lichaam het allemaal nog wel aan, maar vandaag heeft het het echt helemaal opgegeven. Ik zwel op als een ballon. Nou weet ik wel dat dat door de warmte komt, maar het voelt zo raar. Heeft iemand ervaring met het volgende: de huid op mijn voeten en enkels is bijna gevoelloos. Komt dat doordat er zoveel druk op staat nu? Vind het een beetje een eng gevoel....

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik heb het alleen met opstaan 's ochtends. dan voelt het alsof ze inderdaad gevoelloos zijn en iets later alsof er allemaal kleine speldenprikjes in worden gegeven. Maar dat is ook allemaal weer snel over. Na een kwartiertje, ongeveer.

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    hmmm nee ken net jou probleem... Ik heb juist tegen de avond hele opgezette voeten en dan voelen ze ook branderig aan :(

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Als ze branden is een koude waterzak ertegen aan lekker... Ook in bed 'savonds!

Mijne zijn ook zo dik... en sinds vandaag heb ik officieel geen tenen meer :)

5. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    mijn voeten zijn zo opgezet dat mijn huid lijkt te breken :|

mijn vriend zegt al... pas maar op dat je geen straie op je voeten krijgt

6. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Mijn voeten zijn ook zo dik en doen ook zo zeer, het gaat 's nachts al niet eens meer weg. Aanraken doet zeer, alsof het een hele grote blauwe plek is. Koude badjes en lekker zachtjes in laten smeren helpt een beetje... succes, je bent niet de enige ;)

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Die van mij zijn ook zo opgezet, de enkels lopen gewoon helemaal recht.
    Mijn vriend noemt me al voor de grap "bigfoot" :rolleyes:
    Lijkt ook soms gevoelloos of op andere moment dat ze er met kleine naalden in prikken.

8. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    die van mij ook hoor, ze zijn echt heel erg opgezet.

als ik wakker wordt dan zijn ze iets geslonken, maar ze voelen heel straks aan :cry:

Ik spoel ze 2x per dag af en ga na het eten in de tummy tub zitten met beide voeten, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :p

En mijn mannetje smeert voor ik naar bed ga even mijn voeten in hihi ;)

Verder kan je er echt niks aan doen, niks helpt zoals brantnetel thee en andere vochtafdrijvende middelen :(

Nou hou nog even voel meid.

gr. Patricia ;)

Share This Page