Pijn na opgewekte miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daschaaa, 23 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Natuurlijk heeft ze daar geen boodschap aan, maar zoals ik al eerder zei, heb ik het aangegeven ivm eventueel voor de 2de keer te annuleren. En toen werd gezegd dat het absoluut niet hoef, want tot die tijd is alles opgelost. Dat sort uitspraken moet je niet doen als je ervaringen heb en zou dus kunnen gebeuren dat het anderes loopt dan ze aangaf . Vind ik. En natuurlijk is mijn herstel belangrijk, maar dan moet je ook juiste info krijgen. Maak ook niks meer uit. Bedankt iedereen voor jullie reacties en ervaringen. Hier heb ik tenminste wat aan:)
     
    sarah28 vindt dit leuk.
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Alles heeft risico's, ook pillen, achtergebleven weefsel en een reis naar t buitenland. Maar we denken er duidelijk anders over :) dat mag

    @Daschaaa heb je de pillen inmiddels ingebracht?
     
  3. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik betwist geen risico, het gaat om de afweging van die risico’s.
     
  4. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Ja gister al, maar er komt niks uit. Naar veel pijn kwam Alleen beetje helder rood bloed. Maar geen weefsel of stolsels
     
  5. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Sterkte :(
     
  6. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Dank je wel
     
  7. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Hè, wat vervelend! :( Ik moest uiteindelijk ook een curettage tijdens een hysteroscopie, na 2x misoprostol. Heb veel vergelijkbare verhalen gezien op dit forum.

    Wat ga je nu doen? Wil je eerst afwachten, of toch een ingreep? Ik zit zelf nu op iets meer dan een week na de ingreep en ben nog herstellende. Houd daar ook rekening mee... Het is niet van de ene op de andere dag over nadat je uit het ziekenhuis komt.
     
  8. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Nou ik weet gewoon niet wat ik nu moet doen. Ene kant wil ik wel bellen en vragen of ze nog een keer kunnen kijken, andere kant denk ik, ja straks ben ik de zeikerd. Dus weet niet wat ik moet doen:$
     
  9. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ik zou bellen en vertellen dat de pillen ook deze 2e keer niet hebben gewerkt. En dan samen tot een vervolg komen. Maar als je niet belt weten zij ook niet dat het niks gedaan heeft.
     
  10. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Is ook, maar ze zijn echt niet aardig de laatste tijd:( ik bel ze morgen wel. Vind het super jammer dat er niks uitkomt
     
  11. PieterKonijn

    PieterKonijn Fanatiek lid

    24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Herkenbaar, ik kreeg ook een aantal keer een nogal belerende verpleegkundige aan de lijn, die constant de indruk wekte dat ik haar stoorde met mijn gezeik. Dat voelt niet goed.

    Maar meid, gewoon bellen. Uiteindelijk kreeg ik nadat het voor de 4e keer niet goed liep een bos bloemen van het ziekenhuis, met een excuusbriefje. Maar toen was ik wel al 2 maanden verder.

    Het gaat nu om jou en jouw herstel, jammer dan maar even als degene aan de telefoon haar dag niet heeft. Geen enkele arts zit erop te wachten dat er dingen bij jou misgaan en zij niet op de hoogte zijn.
     
  12. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Hoe is het nu met je pijn?

    Mijn laatste miskraam. Was kort en hevig. Duurde slechts een uur of 2, daarna amper bloedverlies of pijn meer gehad.
    Bij mij zagen ze toen op de echo (waar ik. Overigens zelf op moest aandringen) ook dat er wat achter was gebleven, maar mij werd toen verteld dat dat vanzelf zou verdwijnen. Het was kleiner dan 2 cm, en geen vruchtje oid. Dat zou ik tussentijds, of bij een volgende menstruatie verliezen.
    In principe kan je eigen lichaam dit soort dingen ook gewoon opruimen, dus ik zou niet aandringen op een curretage, zeker niet zo vlak voor je vakantie.
    Mocht je nog erg veel pijn hebben, en het weeën gevoel, dan is het natuurlijk een ander verhaal.
     
  13. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Het gaat wel goed. Het verlies van onze mini is pijnlijk, maar beter nu dan als het later zou gebeuren. Wij hebben het plekje gegeven en kijken positief vooruit. Lichamelijk geen pijn meer en bloeding is langzaam aan het stoppen. Heb zojuist de verpleegkundige gesproken en zij ging met de arts overleggen. Ik zou heel gerust gesteld zijn als ze nog een keer kijken. Deze dame de ik net aan de telefoon had was erg lief en begripvol. Ze belt als goed is eind vd middag terug.
     
  14. Nixter

    Nixter Fanatiek lid

    14 jul 2016
    1.593
    1.260
    113
    vlakbij Amsterdam
    Fijn om te horen dat het wat beter gaat.
    Het emotioneel verwerken kost tijd. Neem daar je tijd voor er staat geen tijd voor.
    Soms duurt het lang, soms gaat het sneller.

    Mocht het een optie zijn, soms kun je ook zelf een echo boeken bij een echo bureau, dat kost meestal zo'n 30,- euro, mocht de verpleegkundige/arts toch geen echo nodig vinden.
     
  15. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Ik heb in het verleden ook cytotec moeten gebruiken, het vruchtje was gestopt met groeien tussen de 8 en 9 weken. Nadat ik de tabletten had ingebracht begon ik 4 uur later te bloeden en ben toen stolsels verloren. Uiteindelijk heb ik een hele lange nasleep gehad en erg veel buikpijn. Heb ook 2 rondes cytotec gebruikt, wilde absoluut een curretage.
    Ik hoop dat het snel achter de rug is voor je.
     
  16. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Hallo dames,
    Ik ben weer vandaag in ziekenhuis geweest en uiteindelijk mijn vermoeden is bevestig. Er is helemaal niks uitgekomen na maandag, alles zelfde gebleven. Nu morgen naar de opname afdeling bellen en kijken wannner ik terecht kan. de rest wordt onder narkose weggehaald:$
     
  17. LiesbethP

    LiesbethP Lid

    20 jun 2019
    26
    3
    3
    Vrouw
    Niet fijn, maar het gaat wel een opluchting zijn dat het dan echt voorbij is.
    Bij mij was na 2 keer de pillen er ook niet alles uit..
    na de curretage kan je eindelijk verder. Hopelijk helpen ze je snel
     
  18. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Hopelijk wel. Ben echt zo vakantie aan toe. Zou wel fijn zijn als het nog daarvoor gebeurd
     
  19. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Tenzij dat achtergebleven weefsel hcg afgeeft dan kun je wavhten wat je wil maar komt er geen menstruatie. Dat is t lastige, nienand weet of t vanzelf komt of niet.
     
  20. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Aargh balen zeg! Maar t mocht nu dus wel gelukkig...
    Je gaat morgen op vakantie?
     

Deel Deze Pagina