Pijn na opgewekte miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daschaaa, 23 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Nee 5.9 maar mijn man de gaat al as zaterdag. Maandag kan ik geholpen worden.
     
  2. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Toevallig was ik hier even aan het rondneuzen op het forum en zag ik jouw bericht over de placenta. Ik heb in januari een ma gehad met 10 weken. Vruchtje was gestopt tussen de 7 en de 8. Ik heb echt een flink stuk placenta verloren met een soort rietje eraan en daaraan een vruchtzak. Ik denk dat de placenta in diameter wel iets van 7 cm was. Volgens mij leeft het vruchtje van de dooier maar is er wel al een placenta in aanleg maar nog niet functioneel. Tante van mijn vriend is verlos en zei ook dat het geen placenta kon zijn(ze had het niet gezien) maar mijn gyn zei dat het wel degelijk placenta was en zo zag het er ook uit.

    Ik weet dat er misverstanden over bestaan over placenta of niet vandaar dat ik mijn ervaring deel :D
     
  3. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Hoe is het nu met je? Beetje kunnen genieten van je vakantie?
     
  4. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ik zit in hetzelfde schuitje op het moment. Ik ga de 24ste op vakantie en afgelopen maandag is geconstateerd dat het niet meer leefde. Om die reden zat ik dinsdag al bij de gyn en aan de myfegyne. Morgen moet ik het opwekken met de cytotec en maandag wordt er gekeken of ik schoon ben. Zo niet wordt ik die week nog gecurreteerd voor mijn vakantie of nogmaals opgewekt. De gyn zei gelijk “zo kun je niet op vakantie, we gaan een plan opstellen” overigens was mijn gyn wel eerst voor het opwekken en pas in het laatste geval een curretage.

    Ik ben blij met de manier waarop mijn gyn dit heeft aangepakt. Je wilt toch niet in een buitenlands ziekenhuis terecht komen met een incomplete miskraam of een curretage. Dat vonden ze gewoon geen optie en dat zou het ook niet moeten zijn. Natuurlijk kies je zelf voor een vakantie maar je vraagt niet om een miskraam en begrip hebben voor de situatie en meedenken lijkt me dan niet meer dan logisch.
     
  5. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Jaaa ik heb wek kunnen genieten, maar veel te veel warm. Als je niet kan zwemen of baden is het niet echt prettig, maar met douch veel opgelost:) heb je al datum wanneer je geholpen wordt?
     
  6. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Bij mij is alles zo goed als weg na een cytotec kuur. Gistermiddag wel ivm hevig vloeien naar het ziekenhuis geweest, even voor de zekerheid wilden ze toch even kijken. Bleek dat de vruchtzak, placenta en stolsel allemaal half uit de baarmoedermond hingen maar er niet echt uit kwamen. Daarom bleef ik zo vloeien en zulke rare lage buikkramp houden. De gyn heeft het verwijderd met een tang, wat overigens niet pijnlijk was. Vruchtzakje compleet met kindje erin zo groot als een rijstkorrel. Ik was bijna 10 weken maar kindje zo groot als 6 weken. Ziet er heel bijzonder mooi uit. Je zag het staartje wat de beentjes zouden worden en stompjes wat de handjes zouden worden en het hoofdje.

    Er zit nog een heel klein beetje restweefsel waardoor ik weer twee pillen heb gehad maar die deden zo goed als niks. Nu bloed ik een stuk minder en ik hoop dat ik maandag schoon ben als heb ik nog geen weefsel gezien. Misschien dus morgen weer een rondje pillen voor het laatste beetje.
     
  7. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Hoe is t gegaan vandaag?
     
  8. Daschaaa

    Daschaaa Fanatiek lid

    19 feb 2019
    1.363
    1.214
    113
    Vrouw
    Ik ben net wakker Hahahha voel me nog slaperig en duizelig.
     

Deel Deze Pagina