hallo, Sinds december ben ik gestopt met de pil en gaan wij voor ons 1e kindje! Ik heb een wat onregelmatige cycles en heb nu al 2 maanden aan cb ovulatietesten gedaan. Vorige maand had k gelijk een stilstaande smiley vroeg in mn cycles. Deze maand heb ik ongeveer 4 knipperende gehad en toen ern stilstaande. Dus als het goed is heb k vd week mn ei gehad. nu duimen en wachten wachten(ik heb liever gewoon dat ik weet waar k aan toe ben) en anders volgende ronde met frisse moed ertegenaan! wie zit nog meer in ronde 4 voor een 1e kindje?
Ik start sinds vandaag mn 4de ronde Vanochtend helaas ongesteld geworden Ook 1ste kindje Zit je ook wel eens op de nod forums op deze site? Erg gezellig en veel verschillende verhalen de ene lang bezig de andere minder lang altijd fijn als je wat wilt vragen en iedereen leeft met elkaar naar de eisprong en ieders nod toe dus erg leuk misschien zie ik je daar nog wel! Hoop voor je dat het snel mag lukken
Hey, Dat is minder die ongesteldheid echt is hrt bij jou ook erger na het stoppen met de pil? volgende leven word ik denk een jongetje haha K moet denk over 1,5a 2 weken ongesteld worden of niet.... zit ook op nod die van 16/30april. successs in ieder geval! Hoop dat het bij jou ook snel lukt.
Ik zit ook in mijn 4e ronde..! Halverwege, dus rondom mijn ei... Succes meis. Hoe oud ben jij? Ikke net 23 geworden.
Thnxx, heb je je ei al gevonden of doe je niet aan ovulatietesten? Zelf word ik eind vd maand 30. Wel al heeeeel lang een kinderwens heb die altijd wel gehad. Weet niet beter dan dat ik zeker wist dat ik ooit moeder wilde worden. Ook al bijna 8jr een relatie en gaan er samen 100% voor. Jij ook succes!!
Leuk zeg, spannende tijd he.. Tenminste, zo ervaar ik het. Apart is dat he, ik heb ook mijn hele leven al wel een kinderwens. Nu getrouwd, huisje, vaste baan, dus we kunnen ervoor gaan. Helemaal leuk! Nee ik doe niet aan ovulatietesten, ik zie wel wanneer het lukt. Vind het niet zo erg als het wat langer duurt. Doe jij wel aan ovulatietesten, werkt dat goed?
Hey kangarootje idd een super spannende tijd. de ovulatietesten heb ik van cb afgelopn maand en de maand ervoor gebruikt. althans afgelopen maand werkte die super 4 dagen een knipperende endaarna een stilstaande. De maand ervoor had ik gelijk op dag 9 een stilstaande. Dus eigenlijk wat te vroeg in mn cycles. btw ik had eerst de paarse van cb gekocht en daarna de roze. Alleen de roze teststripjes geven maar 2 vruchtbare dagen aan dus heb ik de roze teststaafjes in die paarse houder gedaan. Naar mij idee werkte het 4 knipperende en daarna een stilstaande. Key en kangarootje hoop dat het voor jullie ook snel raak is!! Groetjessss
Ik zit in me 3de ronde en 8 dagen overtijd, maar negatief getest Dus het blijft spannend denk ik... Of het is puur toeval. Wel vervelend al die onzekerheid. Al helemaal als je verder niks geks aan je lichaam voelt, alles lijkt en voelt vrij normaal.
Spannend shaana! k zal voor je duimen K moet ook tot volgende week nog wachten hadgraag de doorspoel knop willen gebruiken haha volgens mij houd niemand van onzekerheid
Hier ook in 4e ronde! En 22 jaar, vriendlief 29 (dit jaar 30) en heb gezegd dat ik zwanger hoop te zijn voor hij 30 wordt (Augustus)
Spannend! Hoop het ook voor jullie Ben je begin 4e ronde of net als k al bijna aan het eind van mn 4e ronde? Succes!