Onwijs zere borsten

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sennaaa, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ik slik inmiddels al weer 5 maanden de pil. En nu heb ik opeens zo'n pijn aan de bovenkant van mijn borsten. Het is net of mijn melkklieren helemaal opgezet zijn.. Ik heb altijd wel last van gevoelig borsten, maar dit is voor mij onbekend. Ik vind het zelf een beetje eng. Iemand een idee waardoor het komt?
    Ik heb mijn vriend ook even laten voelen, die vond het voelen als bot.. zo hard. Ik heb net een onttrekkingsbloeding gehad, deze was deze maand heel minimaal. Ik sluit een zwangerschap zo goed als uit, maar toch vind ik het een beetje vreemd:(!

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

nou zo een gevoel heb ik dus ook!
    DAcht ook al aan melkklieren maar ben net pas 2 weken bezig. :-s

3. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ik slik gewoon de pil! Ik vind het wel raar.. Ik zei al tegen mijn vriend ik kan toch niet zwanger zijn.. wij zijn niet bezig om zwanger te worden, daarom vind ik het ook zo gek.

@ sweetlakecity bij jou zou het nog bij het 'ontpillen' kunnen horen. Ik had toen ook allemaal rare kwaaltjes en zere borsten!

4. Meara

Meara Niet meer actief

Ik had het na ook nadat ik met de evra ben gestopt ruim een jaar geleden en nu de eerste maand met de Yaz had ik het ook. Nu niet meer gelukkig. Wel soms gevoelig maar dat hebben heel veel vrouwen

5. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Nou dan zal het wel niets zijn en waarschijnlijk snel weer over gaan (hopelijk :)).

6. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

@ Maera.. bij mij zijn ze ook altijd wel gevoelig, maar niet zo pijnlijk en opgezet (die melkklieren, denk ik) als nu..

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

vandaag een stuk minder.
    Maarja...misschien is het wennen aan de yasmin dan.

8. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Hier hetzelfde verhaal.. ook veel minder last vandaag:D!

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dit is nu de 3e maand dat ik weer de pil slik, maar sinds een week voelen ze ineens voller aan... doen ook zeer. vreemd

10. Meara

Meara Niet meer actief

De Yasmin of Yaz 24 staan er wel om bekend dat je behoorlijk last kunt krijgen van je borsten. Heb het ook na het stoppen van de evra gehad. Hormonen wisselen en moeten wennen

Deel Deze Pagina