pijn na plassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loontjuh, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontjuh

Loontjuh Lid

29 sep 2007
    53
    0
    0
    hallo meiden,

ik had een vraagje..
    ik ben morgen 19 weken zwanger, nou kreeg ik vanmorgen na het plassen ineens een soort buikpijn. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven.. ik zal het zo goed mogelijk proberen te omschrijven..
    Toen ik op wou staan van de wc deed dit pijn in mn onderbuik waar ongeveer je eierstokken zitten zeg maar.. ik moest rustig opstaan en lopen, toen zakte de pijn weer weg. Nu is het meer een zeurderig gevoel maar als hoest is het wel gevoelig.
    Het lijkt een soort spierpijn ofzo.
    Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Ik moet namelijk pas over 2 weken naar de vk.

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Heb je het echt alleen na het plassen of ook bij 'gewoon' opstaan? Het kunnen je banden zijn, de omschrijving die je geeft komt mij bekend voor als bandenpijn. Dan sta je op en ga je ff door de grond van de pijnscheuten.

Maar als het aan blijft houden wel ff je vk bellen hoor, die kunnen misschien beter antwoord geven! Succes

3. yvon365

yvon365 Actief lid

10 mei 2012
    332
    0
    0
    In eerste instantie zou ik ook bandenpijn zeggen, maar bij een blaasontsteking kun je dit ook hebben. Succes en als je twijfelt altijd je vk bellen :)

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik zou de vk even bellen en je urine laten testen op blaasontstekking !

blaasontstekking en zwangerschap is niet zo,n goede combi ;)

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Klinkt als blaasontsteking! Zou je urine even laten testen!

6. Loontjuh

Loontjuh Lid

29 sep 2007
    53
    0
    0
    ik heb het na het plassen niet meer zo erg gehad zoals vanmorgen... ook heb ik het als ik een tijdje gezeten heb en dan opsta.
    ik wacht morgenvroeg wel even af.

7. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik heb wel eens spierpijn in mijn blaas, zo voelt het dan. Dan zat ie te vol.

Wel even laten checken idd.

8. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Even urine naar de huisarts brengen dan weet je zeker of het geen blaasontsteking is. Hier had ik ook niet echt grote klachten bij mijn ontsteking maar toen ik voor de zekerheid de huisarts belde en mijn urine heb laten checken was het wel een blaasontsteking.

Anders kunnen het idd ook heel goed je banden enzo zijn.

9. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    ik heb net blaasontsteking gehad,hiervoor nooit maar had dus ook na het plassen buikpijn in die streek zakte idd wel weer.moest ook redelijk vaak kleine beetjes plassen!
    dus idd even laten checken bij de huisarts.weet niet of de vk deze testen ook doet en dan nog volgens mij mogen die geen recept voor blaasontsteking schrijven.
    succes!

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik had dit bij Finn ook in de tweede helft. Nu ook al 1 keer gehad. Bij mij kwam het doordat mijn blaas dan in de ochtend zo vol was en na het plassen leeg. De baarmoeder kreeg dan weer meer ruimte en dat kan pijn doen aan de banden e.d.
    Zo legde de vk het uit iig. Dus daar ga ik nu maar weer van uit.

Deel Deze Pagina