Meedenkers/ ervaringsdeskundigen gevraagd. Innestelingsbloed?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door es89, 6 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. es89

es89 Bekend lid

17 feb 2015
    519
    447
    63
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij weten het niet meer. En wil graag jullie gedachten hierover. Cyclus al 17 keer 30 dagen PRECIES.
    Op 24 december om 23:00 uur een positieve CB digital (paars) ovulatietest.

Op donderdag 4 jan. (10 DPO) om 22.00 uur (ong.) lichtroze afscheiding.
    Vrijdag 5 jan. 2 keer beetje oud bloed bij afvegen.
    Zaterdagochtend zw test (kv2v5) gedaan (31 uur na ‘innestelingsbloeding’) WIT.
    Ook geen bloed in welke vorm
    Dan ook meer te bekennen. Ook geen ‘gebruikelijke’ tekenen van een (aankomende) ongesteldheid.

Schiet er maar op los.... wij weten het niet meer! Testen? Zo ja, Wanneer weer testen?!

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor. Maar er zijn inderdaad vrouwen die het ervaren :)

Ik had zelf licht bloedverlies op 10DPO in mijn vorige zwangerschap, maar diezelfde dag wel al een positieve test (geen tuurstreep). Deze zwangerschap niets van bloed gezien.

Met zaterdagochtend bedoel je vandaag, denk ik? Vandaag dus nog een testje gedaan, die negatief was? En je bent nu 11/12DPO, als het goed is?
    Dan zou ik het even afwachten, wie weet is het gewoon een teken van een naderende menstruatie en breekt het snel volledig door.

es89 vindt dit leuk.
  3. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Heej,

Ik heb pas rond mijn nod bruin (oud?) bloedverlies gehad. Heb pas een week later getest want dacht de hele tijd dat mijn menstruatie zou doorbreken. Positief! Ik weet niet of dit van een innestelingsbloeding kwam of niet... Heeft maar 1 dag geduurd, dag erna nog wat bruinachtig slijm.
    Maand voordien heb ik paar dagen na mijn eisprong licht roos bloedverlies gehad, maar dit bleek dus geen teken te zijn...

Ik zou binnen paar dagen nog eens opnieuw testen! :)
    Succes!

Deel Deze Pagina