Vraagje! Ik spuit nu precies 1 week Gonal-F 150 IE en heb behoorlijk last van mijn onderbuik. Volle blaas is killing! Het enige wat ik op internet vind is dat er overstimulatie kan zijn, het is ook een "gewone" bijwerking van de Gonal-F. Wie heeft er nog meer last van gehad? Morgen heb ik sowieso een follikelmeting, maar was toch wel benieuwd naar de ervaringen. Groetjes, MV
ja had ik ook maar komt omdat je eitjes nu eens zo groot zijn dus is normaal ik dacht ook gelijk overstimulatie maar kreeg ik pas na de punctie last van
Tsja, aan de ene kant ook wel logisch. Waar normaal 1 eitje zit, zitten er nu aan beide kanten veeeeeel meer (hopelijk ). Bij is het zo te lezen in je onderschrift helemaal goed gegaan!! Gefeliciteerd meid!!!
Hier de 1e icsi ook 150 gonal-f gespoten. Follikels deden het er echter té goed op....helaas niet in omvang maar in aantal. Daarom toen gestopt met de behandeling voor de punctie ivm beginnende overstimulatie. Keer daarop 75 gonal-f gespoten maar toen groeiden ze bijna niet. Had toen maar 4 follikels. 2e poging overgestapt op Puregon waarbij je een tussendosering had van 125 EH. Heel veel succes met de behandeling!!
thnx meis en ja ik had ook maar 10 eitjes en na de punctie kreeg ik overstimulatie dus had daarna nog buikpijn een week maarja alles overleeft