Slechte service van de Etos....

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerrr, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Mijn man ging net naar de Etos toe en vroeg hem om alvast een pak opvolgmelk mee te nemen.
    Mijn man heeft het voor de zekerheid in de winkel gevraagd aan de verkoopster en die pakte het pak welke hij moest hebben volgens haar.
    Nu kwam hij thuis met Hypoallergeen ipv de normale en is gelijk terug gegaan naar de winkel en het mag dus niet omgeruild worden.....

Mijn man zei trouwens nog bij de kassa dat hij het raar vond dat de opvolgmelk €4,- duurder was als het nr.1 pak maar vertrouwde blind op de verkoopster.

Kan ik hier nog iets aan doen ik weet dat normaliter het niet geruild mag worden maar ik vind het echt de schuld van de verkoopster.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar wat heeft hij haar gevraagd dan?

3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Waarom mag dat niet terug genomen worden dan? Zo lang dat veiligheids stripje aan die deksel zit moet dat toch gewoon terug genomen worden?

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dat vraag ik mij ook af....

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    zolang het pak onaangebroken is moet je het gewoon kunnen ruilen lijkt me. en anders de desbetrefende cassiere/verkoopster erop aan spreken

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hij heeft aan de verkoopster gevraagt naar de gewone opvolg melk van het etos merk.

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Bron: Een product ruilen of terugbrengen | ConsuWijzer.nl.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zoals al gepost, ruilen en retouren is een gunst, geen plicht. Beetje hard gezegd misschien, maar dan had hij beter moeten opletten.

9. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik zou gewoon even een mail sturen naar de klantenservice van Etos.

10. Juul2012

Juul2012 Actief lid

30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    Je zou ook even naar een ander filiaal kunnen gaan...

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik zou terug gaan en de bedrijfsleider vragen. Vind het heeeeel kinderachtig en echt geen service! Hier juist een top etos!

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

tis niet een heel drama als je een keertje hypo geeft hoor :)

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Willen ze het ook niet ruilen voor een gelijkwaardig bedrag?

Hier doet onze etos trouwens nooit moeilijk.
    Echt top!
    (Andere vestiging in druk winkelcentrum hier vlakbij werken de mensen duidelijk vooral omdat ze er voor betaalt krijgen en anders niet. Terwijl "onze" vestiging er enkel de eigenaar en z'n familie werkt. )

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Wat vervelend ,
    Ik zou het volgende week nog eens proberen als er een andere verkoopster is
    Het kan zijn dat het deze week niet geruild mag worden omdat het in de aanbieding is.

Ik weet bij onze Etos is super service mag dingen ruilen zonder Bin... Ze doen Helemaal niet moeilijk..

Succes

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

Nou sorry hoor maar ik zou niet zomaar aan mijn kind een andere voeding geven .. Heb 16 weken lang een huil baby gehad ...

16. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik vind dat je groot gelijk hebt. Als je man om gewone voeding vraagt en je krijgt hypo dan is het haar fout. Neemt niet weg dat je man misschien ook wel ff had kunnen dubbelchecken.

Toch vind ik het slechte service. Het pak is dicht, het is niet de juiste voeding dan kan het toch gewoon geruild worden ??

17. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Babyvoeding mag niet geruild worden voor de veiligheid. Ik werk ook in een winkel en daar mag het ook niet. Het is natuurlijk wel vervelend maar ze moeten zich wel aan de regels houden. Er zijn vast wel winkels waar het wel gebeurd maar officieel mag het niet.

18. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Laatst 3 pakken voeding gekocht bij etos, 1 pak nr 2 en 2 pakken nr 3. De medewerkster zei nog dat ik de bon moest bewaren, dan kon het altijd geruild worden...

19. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken nutramigen. Had bij de apotheek een flinke voorraad gekregen, mocht mijn dochter na twee weken over op de vervolg melk. Apotheek mocht het niet terug nemen. Zij weten niet hoe het bewaard is of wat er mee gebeurd is...

Zit zeker wel wat in...

Maar bij kruidvat kan het gewoon geruild worden.. Zelfs zonder bon.

20. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik heb ook wel eens pepti terug gebracht, geen probleem..
    Ik zou idd een andere vestiging proberen, maar snap niet dat als je zo snel terug komt en het ruilt voor een ander pak dat ze moeilijk doen?!
    Zonde van je geld...

Deel Deze Pagina