Pijn na terugplaatsing, opgezwollen eierstokken en endometrose

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vallag76, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallag76

Vallag76 Nieuw lid

16 feb 2015
    3
    0
    0
    Hallo,

Heeft iemand hier die bekend is met endometriose ivf gedaan ??? Dit vraag ik omdat ik wel bekend met endometriose, kieste en vleesbomen ben. Dit is mijn eerste ivf poging en tot zover ik weet ben ik ook nooit eerder zwanger geweest.

Op 02 feb. heb ik punctie gehad wat behoorlijk veel pijn deed aan een van die eierstokken. Eierstokken waren nog erg dik/ opgezwollen tijdens terugplaatsing. Terugplaatsing vond op 05 feb. plaats Vanaf de derde dag na de terugplaatsing kreeg ik zo nu en dan hevige menstruatie krampen. Ik had tot en met donderdag 12 febr. een aanhoudende pijn in mijn onderbuik rond de eierstokken. Op ditzelfde 12 feb. raakte ik geobstipeerd, ik had behoorlijk heft gevoel dat ik wat kwijt wilde, maar dat ging steeds niet (en ik behoorlijk aan het drukken). Tot op dat moment had ik het idee dat mijn eilandje bewoond was. Tot die dag voelde ik mijn borsten behoorlijk opgezet en ze deden zeer.

Nadien sinds 12 feb.(na zo hard te hebben gedrukt dus) werd het wat rustiger rond de eierstokken. Maar ik heb sinds gisteren 15 feb. en vandaag weer menstruatie krampen. Om eerlijk te zeggen ben ik bang dat het mis is gegaan of dat het mis gaat. Ik voel eigenlijk niet meer dat mijn eilandje bewoond is. Heeft iemand ervaring met wat ik in mijn verhaal vertel? Na hoeveel weken zwangerschap voel je nou eigenlijk dat je baarmoeder bewoond is ? :( Morgen ochtend moet ik mijn laatste twee ustrogestan tabletjes inbrengen en daarna wordt nog wachten tot a.s donderdag voor een zwangerschapstest.

Groetjes,

Ik hoop een reactie van iemand te krijgen hierover.

Deel Deze Pagina