Foto geboortekaartje crea idee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Female, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Hoi allemaal

Wij zijn nogal eenvoudige mensen :)D) en ik heb beide keren gewoon zelf de geboortekaartjes gemaakt/ geknutseld.

Ik moet er nu toch onderhand voorzichtig mee beginnen. Dit keer willen we op het kaartje een foto plakken van mij met dikke buik, mijn man en de 2 kindjes.
    We willen gewoon zelf een foto maken (dus niet laten doen)
    Maar ik zoek wat ideetjes voor een leuke originele opstelling/ pose. Niet zo standaard op een rijtje, naast elkaar oid. Wel iets waarin mijn buik centraal staat denk ik...
    Maar het ontbreekt me een beetje aan creatieve ingaven...

Iemand een leuk ideetje misschien?

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik neem aan dat je wel ene bekende laat maken dan of in ieder geval de camera op een statief plaatst? Anders wordt t wel heel ingewikkeld om jullie allemaal er leuk op te krijgen/!

Wat ideeën die in me op komen:
    Jouw blote buik met ieders hand erop.
    Of je partner achter jou en je 2 kinderen aan beide kanten van je buik een kus geven op je buik.
    Of gewoon een foto waar jullie in zn geheel op staan maar dan in een mooie omgeving ( strand/ bos) en mooie kleren ( in dezelfde kleur bijv)
    Of misschien met een voorwerp die te maken heeft met de nieuwe baby ( bedje, speentje, knuffel, beschuit met muisjes etc)
    Verder is mn inspiratie een beetje op helaas....

3. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij wilden in eerste instantie ook foto op geboortekaartje plakken. Maar dan van de baby. Ons idee was een zwart/wit foto en dan een paar accenten in kleur. Moet je wel handig zijn met photoshop. Wij hadden gekozen voor het mutsje met naam in kleur en het eerste shirtje. Je zou bijv. de muisje in o.i.d. in kleur te doen en de rest zwart/wit.

Uiteindelijk hebben we gekozen om een kant en klaar kaartje te laten drukken omdat dit toch goedkoper was.

Succes

4. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Weet niet hoelang de naam zal worden van jullie nieuwe kindje, maar allemaal een letter vast houden?
    Of je kinderen over je buik roze of blauwe muisjes laten strooien?
    Of een aktie foto met ballonen in de juiste kleur?

Succes!!

5. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
  6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Misschien zoiets en dan van de rest van je gezin de gezichten die naar je buik kijken? Of op de grond liggen en dan je man en twee kids met hun hoofd/handen op je buik?

7. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Met pakjes muisjes :D

8. Female

Female Niet meer actief

Wat een leuke ideeen al, dankjullie wel!
    Die voorbeeldfoto's zijn ook tof zeg, vooral die met dat schoentje en de hartensnoepjes :)

@ Druif; ja wel door iem. anders/ statief ;)

Zal ook eens aan mijn man vragen welke ideetjes ie het leukst vind!

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hij is niet zo heel goed gelukt.. Maar hier ook een voorbeeld van 1 met muisjes.. Dat is ook wel leuk, maar wel een stuk meer werk dan die andere..!!
    Bekijk bijlage 167995

Deel Deze Pagina