wat nu!

Discussie in 'Miskraam' gestart door MoniqueA, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Vol verdriet schrijf ik dit bericht. Vol spanning en op van de zenuwen.

Gisteren middag een bloeding gehad. Ik ben nog maar 6,5 week zwanger maar toch, net gewend aan het idee dat het eindelijk zo ver was, is de kans nu groot dat we weer van voor af aan moeten beginnen!

De bloeding was maar een half uur, maar nog steeds vind ik bloed (wat ik denk dat oud bloed is). Morgen kan ik naar het ziekenhuis voor een echo. De kans is klein dat we sowieso een hartje krijgen te horen, want eigenlijk is het nog te vroeg. Misschien moeten we dan weer volgende week terug komen. Maar ik durf niet meer te hopen.
    Heel de tijd dat heen en weer geslinger. word ik nu wel mama of niet!

groetjes Monique

2. Laurence85

5 sep 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Bloedverlies is niet altijd slecht nieuws.

Heb je ook klontjertjes verloren?
    Geef de moed niet op meid.
    Veel sterte morgen

3. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Nee heb geen klontjes verloren. Maar ben nu zo bang dat het alsnog komen gaat. Haal moed uit het feit dat het snel gestopt is. Maar zoals de verloskundige zei is dat nog geen garantie dat alles wel goed zit.
    De eerste 12 weken zijn gewoon erg onvoorspelbaar.

Maar we houden vol! Thanks!

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Heelveel sterkte morgen!

5. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Lieve Monique,

ik kan me heel goed voorstellen dat je nu aan niks anders meer kunt denken. Die onzekerheid is soms nog het ergste...
    Ikzelf ben ook tot op het laatste blijven hopen dat het niks te betekenen had (3 dagen bruinverlies gehad), maar voor mij is het jammer genoeg niet goed uitgedraaid.
    Maar... dat hoeft niks te zeggen over jou he! Iedere ZS is weer heel anders en er is evenveel kans dat het goed zit dan dat er iets foutgaat.
    Ik hoop heel erg voor jou dat er morgen goed nieuws zal zijn en je weer gerust kan genieten...

Om hoelaat heb je een afspraak?

6. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Morgen om 11.30 uur moet ik er zijn! Ben behoorlijk zenuwachtig want wat als ik nu geen hartslag te horen krijg. Maar ja, het is net wat je zegt sunnyke het kan ook heel goed wel goed zijn. En idd dat wachten...... :(

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ben net nieuw op dit forum maar wil je even heel veel sterkte wensen!

8. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meissie ik wil je heel veel suces wensen maar met 6 wken heb je kans dat je geen hartactie ziet maar wel beebje en ze kunnen met 4 weken al zien dat je zwanger bent ivm verdikking baarmoederslijnvlies want dat had ik ivm met buikpijn wilde ze bbz uitstellen en daarna met 7 weken en 3 dagen geweest en toen zagen ze beebje en ze wilden dat ik nog liever later ging als eerder ivm met geen hartactie en dus ongerust dus ben benoiewd en ja idd kan 2 kanten op bij mij ging het fout maar was ook klonter en bij een vriendin van mij had 3 x bloed verloren en alles was geod. succes

9. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    ik ben ook nieuw op het forum, maar probeer je niet te veel zorgen te maken, het kan vanalles zijn (ook een adertje die geknapt is)... wij gaan hier in ieder geval voor je duimen hier ;)

Groetjes my

10. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi Monique,

ik wil je heeeel veel succes wensen vanmiddag, dat de tijd maar snel omgaat en je gerustgesteld zal worden!
    Sunnyke

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Monique

Heel veel sterkte en suc6 vandaag. Spannend allemaal! Hoop dat het allemaal goed is, ik duim voor je!

Dikke knuffel Liena

12. ZusjeVoorLynn

ZusjeVoorLynn Bekend lid

16 sep 2008
    563
    0
    0
    full time mamma :)
    succes vandaag, laat je nog even weten hoe het is gegaan?

groetjes my

13. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Er zijn meer vrouwen die bloedverlies hadden tijdens de zwangerschap waarbij het wel goed is gegaan, ik zal duimen dat jij ook bij die groep hoort..
    Heel veel succes vandaag!

14. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Heel heel erg bedankt voor jullie steunende en lieve berichtjes.

Helaas, het heeft niet mogen zijn. Ze zag direct bij de echo dat het niet goed was en er alleen nog iets zat wat op een restje vruchtje leek.
    Heel wat afgejankt in de auto naar huis en ook thuis gekomen samen flink gehuild. Maar het is niet anders. Ik troost me in ieder geval met de gedachte dat ik nu weet dat ik zwanger kan worden. Die hoop had ik namelijk al niet meer. Desondanks blijft het gewoon zwaar klote!

wat ook fijn is, nu weet ik in ieder geval zeker wat de uitslag is. Nu hoef ik niet meer te hopen dat de kans nog steeds bestaat dat het gezond is. Gek he?!

15. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Jeetje watvreselijk balen! Heel veel sterkte de komende tijd.

Ik herken het wel dat zekerheid hoe dan ook prettiger is dan onzekerheid maar toch is het heel moeilijk allemaal.

16. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Heel veel sterkte! :cry:

Een dikke knuffel,
    Roosje

17. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi Monique,

wat jammer dat het toch niet heeft mogen zijn... Laat je verdriet er gerust zijn, je hebt tijd nodig om afscheid te kunnen nemen hoor, dat heb ik ook ondervonden.
    En ja, op één manier is die zekerheid beter dan heen en weer te worden geslingerd tussen hoop en wanhoop in de dagen ervoor. Zo kan je beginnen met het te verwerken he...

Veel sterkte toegewenst!
    Liefs,
    Sunnyke

18. Loesje80

Loesje80 Lid

10 sep 2008
    80
    0
    0
    heel veel sterkte!

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat verdrietig...
    Heel veel sterkte gewenst!

20. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie berichtjes.
    Doet me erg goed!

groetjes Monique

Deel Deze Pagina