hoi dames, wij zijn bezig om zwanger te worden van ons 1e kindje en nou heb ik 2 weken geleden op donderdag, vrijdag en zaterdag eipijn gehad wat zondag weg was. Dan had ik afgelopen zaterdag ongi moeten worden maar ik heb alleen giga ongi krampen gehad en verder helemaal niks! Ik heb helemaal geen eetlust, heb een gevoelige buik en ontzettend last van veel afscheiding. Vorige week donderdag had ik een nega test. Wie denkt dat ik zwanger kan zijn? Help!
durf nou eigenlijk niet zo goed na die nega test van vorige week denk dat ik op z'n vroegst maar morgen een testje er tegen aangooi. Maar de symptomen wat ik heb kunnen wel op een zwangerschap duiden??
Stel dat je op zaterdag je eisprong hebt gehad en je bent zwanger. Dan zat er donderdag misschien nog niet genoeg hcg in je urine. Je bent nu weer wat dagen verder dus het zou kunnen dat je nu wel positief test. Je symptomen kunnen wel op een zwangerschap duiden, maar ook op een aankomende menstruatie. Dus je het enige wat je kunt doen is afwachten of een testje doen.
hallo. Ik heb een vraagje, ik slik de pil ben hem vorige maand een keer vergeten, gebeurt wel eens vaker. ben wel ong. geworden maar wel met heel veel kramp, wat ik normaal niet heb, de week daarna is de kramp doorgegaan ook mijn rug, niet meer ong. ben ook elke dag wel misselijk, hoofdpijn, en heb een heel raar zweverig gevoel in mijn buik. zou ik zwanger kunnen zijn?? Groetjes
hallo iedereen, Wij proberen nu ook al enige tijd om zwanger te worden, steeds geen geluk gehad, maar ben nu inmiddels 1 week overtijd, heb een gespannen en opgezette buik heb constant hoofdpijn en ben de hele tijd misselijk, heb last van stemmingswisselingen, en vooral savonds last van steken in mijn borsten en soms voelen ze heel gespannen aan, en voel mijn darmen constant rommelen, ik hoop natuurlijk dat dit zwangerschap kwaaltjes zijn en niet dat ik ongi moet worden, heb nog nooit last gehad van deze symptomen maar wil ook niet vroegtijdig blij zijn en toch ongi worden. heb zaterdag een test gedaan en die was negatief maar ben nu nog steeds niet ongi (gelukkig) Wie heeft dit ook of heeft dit al wel eens meegemaakt? Zou ik zwanger kunnen zijn? igg ik probeer zaterdag a.s weer met een test als ik nog niet ongi. ben geworden. Maar is wel spannend allemaal? !! groetjes jolanda
ik sluit me totaal aan bij nedjla Helaas kunnen wij niet zeggen of je zwanger bent (zou wel makkelijk zijn ) maar alleen een test kan dat zeggen Dus ik zou zeggen: testen dames!
Mijn nuchtere stelregel is: als je onbeschermd vrijt, kan je zwanger raken. Je kan om duizenden redenen een vertraagde ongi hebben, misselijk of moe zijn, buikpijn hebben... maar alleen een TEST zal laten zien of dit door een zwangerschap komt. Echt, maak je niet gek met vage klachtjes. Doe gewoon een test.