Spannend! Ik duim voor je dat het geen endometriose is.. Ik zie in je ticker trouwens 'time to test' staan.. weet je zeker dat je al niet gaat testen??
Ik zou wel willen, maar ik ben vaak genoeg teleurgesteld. Ik heb vorige week vrijdag nog getest en deze was heel negatief (geloof zelfs dat op plekje waar 2e streepje moest komen witter werd! hahaha!) HCG schijnt maar eens in de 2 dagen te verhogen. Morgen moet ik vroeg op, ivm mijn werk en dan heb ik eigenljk geen tijd om te testen. Woensdag, is zoals gezegd, mijn 'late' NOD dag. Ik wil me dan testen voor dat ik naar gyn ga.... Hopelijk met goed nieuws. Test ik negatief of wordt ik alsnog ongesteld, dan zie ik het dan wel weer...Ik hoop ook echt niet dat het endometriose is. Wat ik er tot nu toe over gelezen heb, werd ik niet vrolijk van...
Even een update: ik ben namelijk bang dat mijn menstruatie doorkomt. Vanmorgen wat (meer) bruinverlies en kramperig gevoel in onderbuik. Iets wat ik herken van mijn andere menstruaties. Denk dus einde oefening..:x Ik ga even een baal-dag inlassen, dames...
@Zus01: is het nou doorgekomen dan? Ik hoop stiekem voor je dat je toch niet ongi bent geworden, je banner staat nog hetzelfde namelijk. Moest je vandaag naar de gyn? Succes dan maar alvast! Liefs!
@miireii nog niet doorgekomen. maar heb nu vermoeden dat het door de stress komt. onbewust maak ik me toch beetje zenuwachtig voor die afspraak bij de gyn....ik ga er zo heen, dus dan zien we wel. heb vanmorgen nog een KV test gedaan, maar negatief...had ook niet anders verwacht. ik geloof nog steeds dat een dezer dagen mn menstruatie doorzet... @maranka aan je banner te zien ga jij een nieuwe ronde in? balen. nou wie weet, komen we elkaar over een maand weer tegen met dezelfde (of anders) symptomen!
Update: goed nieuws en slecht nieuws. Slechte nieuws: ik ben niet zwanger, de gyn kon duidelijk zien dat mn menstruatie eraan zat te komen en prompt kwam die dus ook (oeps..maar denk dat de gyn wel wat gewend is). dus op naar de volgende ronde..hoewel dat lastig wordt; mn vent is in de komende tijd heel vaak naar het buitenland...maar goed, onze tijd komt nog wel! goede nieuws (wel zo belangrijk): ik heb geen endometriose in mijn baarmoeder of eierstokken! alles is daar schoon en cyste-vrij! ze zagen geen reden dat ik niet (gewoon) zwanger kon worden, behalve gewoon veel geduld hebben. als ik zeker wil zijn dat het bobbeltje bij mijn navel wel of geen endometriose is, zal de chirurg daar naar moeten kijken. maar dat was helemaal aan mij om te beslissen. vooralsnog zag ze er geen kwaad in. behalve dat het knobbeltje irritant is en cosmetisch ook niet erg mooi. ik heb dus voor zekerheid maar wel afspraak bij chirurg gemaakt. laat het dan maar helemaal weghalen, toch? ik ben opgelucht, beetje verdrietig (ivm de niet-zwangerschap), maar vooralsnog zie ik het allemaal zonnig in... bij overige dames nog veranderingen??
wachten wachten wachten...ik ken het. ik heb ook steeds steken onder in mijn buik, en weinig eetlust. maargoed, ik heb steeds nega testen gehad, en ben inmiddels bijna 5 weken overtijd. 3 juli werd ik ongi, en sinds die tijd nog niet meer geweest. vorige week nog bloed test gedaan via de huis arts, maar ook die negatief. morgen maar weer naar die goede man. groetjes layla
Hallo allemaal Ik heb ook een aantal symptomen. -Met vlagen misselijk -urine is geel van kleur en ruikt zoetig -steekjes bij mijn schaambot en liezen het is geen ongigevoel -pijnlijke steken in mijn borsten en af en toe gevoelige tepels. Ik ben benieuwd moet nog even wachten met testen. spannendddddd Groetjes sunny
oeh spannend sunny85. ik hoop voor je dat het raak is. ik begin gelukkig weer met een nieuwe ronde, mijn 2e ronde en dat pas na 3 maanden. vandaag heb ik mijn vaginale echo gehad, en daarop was te zien dat alles goed is, en mijn eitjes druk aan het rijpen zijn. erg leuk om eens te zien. groetjes layla
We wachten het af kan nog wel eens een hele lange week worden haha Ik wist niet dat dat kon joh met echo bekijken dat je eitjes rijpen wat leuk om te zien. Ik hoop dat het snel raak is bij jou.