Hoi! Ik ben benieuwd van welke geuren jullie misselijk worden. Ik ben er net achter dat ik misselijk wordt van van: Bierlucht Sigarettenrook
Ik wordt misselijk van; Alcohol lucht, Sigaretten lucht, De geur van vlees, zowel gebakken als rauw, De kattenbak, Zweet, Frituur lucht, En vast nog wel meer maar kan er nu even niet opkomen.
Het is nu wel weer te doen, maar ik vond echt alles stinken. - de koelkast - adem van iedereen die te dichtbij kwam - beddengoed na 1 nacht slapen - avondeten, ongeacht wat - mezelf
Koffie! Heel vies, mijn man moest in een andere ruimte zn bakkie op gaan drinken. Na drie maanden was dat over en dronk ik zelf ook weer 1 kopje per dag.
Nu nergens van. Maar ik rook altijd heel sterk het metaal van het senseo apparaat...huh? Tja... dat stonk. Blegh
Oow ik heb een hele waslijst wat ik vind stinken haha - sigaretten - alcohol - frisdranken (cola/sinas ed) - vuilnis - m'n vriend - de hond - nagellak. - koffie - kook en baklucht maakt niet uit wat. - afwasmiddel. Eigenlijk vind ik alles vies behalve fruit tandpasta en sapjes
bij mij is het: de geur van vis maakt niet uit of het gebakken of rauw is(ik haat de viskar op de markt) de geur van sigaren
Ik vond de geur van halvarine heel vies. Dus heel wat merken uitgeprobeerd tijdens mijn zwangerschap!
De eerste weken had ik kotsneigingen van het doucheputje. Me vriend maakte hem elke ochtend schoon maar hielp niets. Nu eigenlijk alleen een bepaald luchtje van axe brr die meurt echt.
Absoluut op nr.1 Bierlucht! brr wat ruikt dat smerig zeg haha Verder de goedkopere luchtjes die mensen dan overmatig opspuiten
De meeste groente maakt me echt misselijk. Dus avondeten is momenteel niet echt een succes. Verder maakt de geur van lasergesneden staal me misselijk. Sinds mn zwangerschap ruikt dat naar heel sterke zware shag. Loop soms door de werkplaats en roep dan tegen mijn man dat het heel erg stinkt, maar hij ruikt niks. En voor mn zwangerschap rook ik het zelf ook niet. Heel gek. Gelukkig is dit wel makkelijk te vermijden. Sigarettenrook maakt me ook misselijk. Als ik honger heb, maakt eigenlijk elke sterke geur me misselijk, dus ik probeer tijdig te eten.
Kauwgum/tandpasta, komkommer, spinazie, sla.. voor de zwangerschap dronk ik iedere dag een groente sapje, maar dat lukt me nu echt even niet 😁
Frituurvet Sigarettenrook Zweet Adem van andere Parfum Mezelf na een dag werken Tandpasta Kattenvoer Vleesjus Kattenbak Smeerworst Eigenlijk alles haha