Herkent iemand dit? Heb best een onrustig kindje in zijn buik. Sinds een paar dagen zijn mijn on der broeken nat. Net alsof je niet goed afgedroogd hebt daar beneden. Ook, als ze even goed beweegt, enorme steken in mijn onderbuik. Zo erg dat ik gewoon echt AUW! roep.... Kreeg vorige week al te horen dat de baby volledig ingedaald is, maar ben zo benieuwd wanneer ze nou komt. Van mij mag het al hoor.... Benieuwd naar jullie ervaringen.
haha kon zo mijn tekst zijn! ik ben t ook al weken zat en wacht serieus elke dag wanneer ze nou komt! ook hier natte onderbroeken ondanks me inleg kruisjes.. maar geen vruchtwater.. komt gewoon door dat de baby ingedaald is en bewegelijk is en op de blaas drukt je wat urine vloeit en vocht.. ook ik heb enorme steken dat ik het af en toe bijna uitschreeuw en soms denk ik van hoe kunnen mijn vliezen nog niet gebroken zijn!! die steken is van en het duwen in je bekken ookal ligt al goed ingedaald.. en mij is verteld dat ze soms het handje nog langs gezichtje willen wroeten wat die pijn dus ook kan zijn.. erg frustrerend want elke x hoop en denk je van jaaa kom er nou maar uit! haha sterkte met de laatste loodjes
Ik heb exact hetzelfde sinds een weekje! Maakte me er ook wel wat druk om.. maar zie gelukkig dat dit vaker voorkomt..