Hallo allemaal, Na 3 jaar en vele vruchtbaarheidsbehandelingen ben ik nu13 weken zwanger van 2 ukkies. Gister zijn hubbie en ik ivm halloween even in de kroeg van onze beste vrienden geweest. Daar waren ook mijn nichtje en haar vriend. We hebben al een hele lange tijd mot met elkaar. Gister stonden ze achter ons en ik moest in ene heel erg plassen dus ik stap de kruk af en wil richting wc lopen. Ik geef vriend van nichtje een seintje dat ik er even langs wil. Hij gaat iets naar voren en dan ineens duwt ie zn dikke reet naar achter recht in mn buik. En nu heb ik sinds die tijd steeds buikpijn. Heb er zelfs slecht van geslapen terwijl ik doodmoe ben. Heb geen bloedverlies maar wel die buikpijn. Moet ik nu de gyn bellen en voor een echo gaan voor de zekerheid?? Minniemouse
Buikpijn is altijd een reden om te bellen hoor! Ik vind zelf dat je niet voorzichtig genoeg kan zijn. Leg het verhaal uit en als een echo niet nodig is dan kan ze je vast gerust stellen. Sterkte meis, ik hoop dat je buikpijn snel over is.
Ach meis wat vervelend. Toch maar even bellen hoor liever het zekere voor het onzekere. De buik kan veel hebben hoor maar je weet het nooit. Toen ik 7 mnd was ben ik heel stom over een hekje gestapt en dat ging dus niet goed ik viel met mijn buik boven op het hekje en door de buik zo veel mogelijk te beschermen met mijn armen opgevangen. Met de kleine was alles prima met mijn armen wat minder ha ha ik had allebei mijn ellebogen gebroken. Maar meid gewoon bellen daar zijn ze voor. Veel sterkte Snelly
Nou meiden, Om 5 voor 8 het ziekenhuis gebeld en om 8 uur zaten we in de auto. De verpleegkundige zei aan de tel dat ik eigenlijk vanacht al had moeten bellen.......tja. Dus wij naar het ziekenhuis. Naar de verloskamers. We hebben niet hoeven wachten want de verpleegkundige en de vk stonden al klaar. Hup een appart kamertje in en kijken net de echo. Het duurde even want de kids lagen dwars (nu al dwars dat belooft wat haha) maar ze bewogen allebei en de hartjes klopte ook goed. De buikpijn komt waarschijnlijk van die duw. Dat de spieren en banden meteen zijn gaan aanspannen om de beebjes te beschermen en dat dat nu wat beurs is. Ik mag paracetamol gebruiken. Maar doe t liever niet. Gelukkig is alles goed! Hubbie en ik zijn opgelucht! Thanx voor de reacties!
gelukkig dat alles goed is met jullie!!! je buikje kan veel hebben maar het is altijd fijn om zeker te weten dat het goed is. je mag idd paracetamol gewoon gebruiken.
Hè wat akelig! Stom is heel zacht uitgedrukt wat ik van de vriend van je nichtje vind... :x ... maar goed. Gelukkig was alles goed en ben je ook gerust gesteld!
Fijn dat je voor je geruststelling even langs het ziekenhuis bent geweest, dan zit je toch een stuk fijner! Je hebt in iedergeval je kleintjes weer even kunnen zien en daar gaat 't goed mee. Wat betreft paracetamol; dit mag je echt gewoon slikken, dus voor een keertje pijn hoef je je geen zorgen te maken hoor! Stress in je lijf voelen je kindjes tenslotte ook, dus ze merken ook aan hun mama dat ze pijn heeft.
Ik hou van een happy end!! Gelukkig dat alles goed is. Heb je twijfels, altijd gewoon bellen. De vk is er ook om je gerust te stellen. Het is niet nix om zwanger te zijn en je komt voor veel nieuwe dingen te staan. Geniet lekker van je zwangerschap!
Pfff minnie...wat een eikel!! Gelukkig is alles goed met de beebs maar je zou hem toch wat aan doen als dat niet zo was he! xxx