is er altijd wit slijm als je ei vrij komt?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door buddy, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Ik las laatst ergens dat als je wit slijm verliest dat je dan je eisprong hebt of dat je op dat moment vruchtbaar bent?
    Is dit altijd(dus ongeveer 1 keer in de maand?)
    of hebben meer mensen dit niet?
    Ik zou dus vandaag me ei hebben en normaal heb ik hier dus ook last van,maar deze keer helemaal niks!
    snappen jullie het nog?

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hoi buddy,
    Ik let al sinds het begn op baarmoederslijm en hou het bij, maar ik zal je vertellen, ik kan er geen touw aan vast knopen.
    Het patroon is elke maand anders, en ik had zelfs een maand perfekt rekbaar slijm, maar dat bleek ver na mijn eisprong geweest te zijn.

Ik hou het nu nog wel bij, maar ik weet nu gewoon dat het alle kanten op kan gaan. Het beste is het te combineren met tempen of met ovulatie tests heb ik gehoord...

3. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    oke bedankt voor je antwoord.
    vond het al zo raar dat ik er nu nog steeds geen last van had

4. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hallo meiden

ik had nu ook pas na mijn eisprong witte slijm en 2 dagen na mijn innnesteling beetje bruin rose slijm en nu is het weer weg vaaaaaaaaaaaaag

dus het is een beetje regelmatig denk ik

5. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    inderdaad vaag ja,maar ik heb nog nergens last van...............

6. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    nou ik zit nu te wachten komt de duivel of blijft ie hopelijk lekker weg nog een paar dagies afwachten :D

7. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    ik heb t niet iedere maand(witte slijm) maar had toen wel een positieve ovulatietest,wil dus niks zeggen ;)

8. Niet meer actief

Bij mij is het:

Menstruatie, een week later (ongeveer) normaal witverlies, voor eisprong helder slijm (rekbaar) dit houdt een week aan. Dan rest van cyclus wit (kwark en dik).

9. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    nou ik heb nu iets geks ik snap het niet meer

eergister had in de ochtend had ik beetje bruin roze bloed en toen stopte het weer gister ochtend ook en ook weer stopte het en nu ook weer en het is weer bijna weg :Secht heeeeeel vaaaaaaaag

Deel Deze Pagina