Hoi allemaal, Ik moet even een verhaal kwijt van afgelopen zaterdag. Ik heb zo genoten van het kopen van de kinderwagen en het uitzoeken van het kinderkamertje. Het was zo vertederend hoe mijn vriend ook met die verkoper in discussie ging over welk matrasje nou beter was en welke minder. Hij is nu echt aan het beseffen dat hij papa wordt en dat het ons kindje is en niet de baby of het kind. Tot mijn grote verbazing hebben we ook een Bugaboo gekocht (eerdre discussies waarom wel of waarom niet hadden me al ervan overtuigd dat die kinderwagen het niet zou worden). Zegt hij opeens van nou zoek hem maar uit met alles erop en eraan dan ben jij ook weer blij . Ik had er die nacht zelfs van gedroomt mijn Bugaboo.... Ik wordt steeds meer en meer verliefd op mijn kleine prinsje of prinsesje. Ja ook ik begin het steeds meer te beseffen dat er een kleintje komt. Elke keer wordt je weer warm van vertederheid als je er aan denkt. hoe hebben jullie deze dingen allemaal ook zo ervaren? Groetjes Nance158
Ik vond het ook super spannend toen we de kinderwagen en de spullen gingen halen voor de kamer, was al helemaal trots, alleen ons kleine hummeltje ontbreekt nog
Haha ja dat klopt, die kleine ontbreekt er nog aan haha. Het woord trots hoort er bij ja dat klopt. Ik liep ook over een test pad in de winkel en toen keek ik in de spiegel met mijn toekomstige kinderwagen en toen was ik trots ja trots op die kleine in mijn buik wat het tot nu toe allemaal bereikt heeft, trots op mijn vriend die heel wat met me te voorduren heeft en trots op mezelf omdat ik zeker weet dat dit helemaal inorde gaat komen.
Haha, in de winkel is het nog best grappig. Dan zien ze me lopen (en ben al best klein) met alle babyspullen, en dan weet ik gewoon al wat ze denken Als ik hier het kamertje binnen kom, en zie alle kleertjes in de kast en de kinderwagen staan, krijg ik echt vlindertjes in me buik
en zelfs daar moet je van genieten. Heerlijk he. Ik betrap mezelf ook dat ik rondkijk naar alle zwangere vrouwen in die winkel. Ook daar geniet ik van omdat ik nu weet hoe het voelt.
Eerst was ik best wel jaloers op de vrouwen die zwanger waren, als ik er een paar zag lopen met een mooie dikke ronde buik, nu loop ik er zelf ook zo bij, en voel me echt super. Ik kijk gewoon door die kwaaltjes heen, want je weet waarvoor je het doet
ook dat gevoel ken ik. Ik ben 11.5 jaar met mijn ex samen geweest en hij wilde ook geen kinderen. Je bent dan wel gelukkig voor andere maar van binnen vreet het je op. Beetje jaloers zeg maar. nu heb ik een nieuwe vriend en zijn we zwanger en ik zie ik andere kijken en dan ben ik blij dat ik nu ook tot deze groep behoor.
Kan niet wachten op die tijd eigenlijk...Heb dit al twee keer gehad maar met n andere man. En naja die was er toch niet zo geintereseerd in enzo. Maar deze wel.. Het is zijn eerste biologische kind (heeft die van mij geaccepteerd alsof t echt zijn kinderen zijn) en kan gewoon niet wachten tot we samen de spulletjes uit kunnen zoeken voor ons kleintje. Hij zegt al steeds wacht nou ff tot morgen liefie (mn 2e echo...vorige zwangerschap was nml n mk) Maar begin er zo stiekem aan toch erg warm voor te lopen...
Heerlijk he dat je man/vriend/partner zo met je meeleefd. Mijn ex had dat ook helemaal niet zo. Maar deze wel, helemaal geweldig alleen moet ik wel vaker zeggen als hij me teveel wil betuttelen: " ik ben zwanger niet ziek". Waarop hij nu steeds zegt met een knipoog zwanger zijn is geen ziekte.
Nou, hier moet me vriend er nog heel erg aan wennen, als ik erover wil praten, vermijd hij het onderwerp liever dan dat ie erop in gaat. Maar goed, sommige dagen wil hij elke keer met z'n hoofd op me buik liggen om te luisteren, en vraagt hij s'morgens als ik wakker ben, is ons kleine boefje ook al wakker, hihi.
Ik vind het ook heerlijk om dingetje te kopen en over te fantaseren, nu Jayden er is geniet ik ook zo van. Kan hem soms zo aan kijken en dan denk ik hij is van mij En nu de 2e op komst is kijk ik er weer zo naar uit.
Heb mezelf voor genomen om, zodra als ik morgen weet dat het nog steeds goed zit dmv de 2e echo ik lekker online ga rondkijken naar vanalles en nog wat wat ik nodig heb/wil hebben voor de kleine Dan kan mn vriend er ook niks meer van zeggen
Inderdaad, heerlijk om bezig te zijn met al die spulletjes. Ik had het bij de eerste, bij de tweede ook weer. En nu ik al zo oud ben, alweer helemaal in de wolken, ik heb nog heel wat spulletjes van de eerste twee, maar ook nieuwe gekocht hoor. Bij een nieuw kindje horen ook leuke nieuwe dingen. Bovendien was m'n oude kinderwagen te ouderwets om er nog mee te durven lopen, hihihi! Volgens mij gaat dat genieten nooit over, hoe oud je ook bent!
Kijk, wij weten het pas 4 dagen dus we moeten nog even aan het idee wennen en ook moeten we nog een aantal weken wachten met grote spulletjes kopen. Maar aanstaande zaterdag gaan mijn vriend en ik naar de Hema en Prenatal om vast 2 basic setjes en iets leuks te kopen voor de kleine in mijn buik. Kijk er nu al naar uit en denk dat mijn vriend stiekem gaat genieten. Hij doet nu nog een beetje stoer....
Ik had het toen ik mijn man in de bouwmarkt terugvond... op de grond, met allemaal deur- en ladenknopjes om hem heen. Of ik effe mee wilde kijken welke nou de leukste waren: de lieveheersbeestjes, of toch de kikkertjes? Dikke brok in mijn keel en het is uitgekomen: hij is de liefste papa die onze zoon zich kan wensen
Hihi, ik dacht dat jij al die nieuwe wagens veel te modern vond ! Of ben je er inmiddels wel aan gewend . Hier (helaas ) alles al gekocht, echt superleuk om alles te kopen, in elkaar te zetten en te proberen. Af en toe koop ik nog wel kleertjes, maar dan vanaf maat 68, want 56 is ze zo uitgegroeid, 62 hebben we heeeeel veel gekregen (en een paar dingetjes toch zelf gekocht, dus we gaan zelf verder met maat 68 . Ach, kan ze over een paar maandjes al aan...
Awww wat lief! Ik heb mijn vriend al met n ontzettend onnozele blik in zn ogen en een knuffeltje in zn handen betrapt in de V&D Die stoere mannen van ons...maar stiekem toch misschien niet zo stoer? Peperkoeken hartjes
Ja en dat had ik dus toen hij met van die foom beertjes aankwam. want die waren zo schattig. En ik kon hem er echt niet vanaf halen dus heb ik het maar lekker laten gaan. Stoer doen ze zeker maar ik weet bijna zeker hoe stoerder ze doen hoe liever ze als papa worden.
Leuk om te lezen , zo heb ik mij ook gevoeld bij de 1e. Nu eigenlijk niet, had bijna niks meer te kopen en weet niet of het een jongen of meid wordt dus kan me ook nog niet uitleven op het kopen van leuke nieuwe babykleding. Dus geniet er maar lekker van!
Jaaaaaaaa, we hebben d'r toch eentje kunnen vinden hoor, die m'n goedkeuring kan wegdragen. Ik zal hem straks wel es even uploaden op m'n fotoalbum.