pijn onder in de buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maggie100, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai hai....

Ik ben sinds eind februari gestopt met de pil en sindsdien wacht ik in spanning af.....Nu heb ik al sinds een tijd erg last van mijn borsten en dat wordt alleen maar erger. Maar nu werd ik vanacht wakker met ontzettende pijn in mijn onderbuik. Ik heb altijd last van mijn darmen dus buikpijn ben ik wel gewend maar dit was anders en veel lager. Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen....Ik ben hier heel erg van geschrokken....ook had ik last van (sorry) gas/ lucht in mijn buik. Vanmorgen vroeg moest ik al boeren??! de pijn die ik voelde leek op de buikpijn die je kunt hebben als je ongesteld bent alleen dan veel erger alsof je mega ongesteld bent alleen dan zonder bloed :)
    De pijn trok wel weg na een warme kruik en kop kamille thee maar vanmiddag ook weer pijn gevoeld dit was wel minder erg.....

Iemand een idee wat dat kan zijn geweest? Ik hoop dat het hoort bij zwangerschapsklachten ;) maar ja ik heb geen ervaring en alles is zo nieuw....

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    ik denk eerder dat je nog aan het ontpillen bent want dat kan 6 tot 12 mnd duren

maar ik weet niet hoelang je voor je nod aan zit ?

groetjes

3. miep84

miep84 Niet meer actief

Ik heb het ook! gevoel onderbuik, meer lucht in mn buik etc.
    ben nu 1 dag overtijd, maar durf nog niet te testen, ben met 12maart gestopt met de pil maar ook bang dat ik niet zwanger ben maar dat ik ongesteld ga worden of dat het bij ontpillen hoort ofzo... ik wil eigenlijk nog wachten tot het weekend.

4. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Je kunt beter testen dan ben je direct uit die onzekerheid groetjes

5. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moest het toch even snel kwijt heb vnvnd toch maar ff getest en.... Een dikke plus! Zwanger! Bijna niet te geloven

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    gefeliciteerd Maggie!!
    Ook meteen duidelijk waar de pijn vandaan kwam dus ;)

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Gefeliciteerd maggie!!!!

Ik ga straks testen tenzij ik natuurlijk ongi ben

Xxx

9. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Ik heb zo juist nega getest dan maar afwachten op ongi

10. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik had vorige maand dezelfde klachten, maar helaas was het loos alarm... Nu gaat het dezelfde kant weer op, maar ik ga er nu niet meer vanuit dat de signalen die mijn lijf geeft, kloppen.

Geniet van je zwangerschap!

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Wel erg spannend allemaal! Voelt nog erg onrealistisch! Eerst hoop je elke keer dat het raak is en dan is het ineens zover!
    nu maar hopen dan alles goed gaat maar goed daar moeten we wel vanuit gaan toch zonder positiviteit kom je er niet ;)

Deel Deze Pagina